به صورت حضوری و آنلاین؛ برگزاری مدرسه تابستانه هوش مصنوعی ۱۳ تا ۲۲ شهریور

به گزارش نیوزتل، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی ۱۳ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.

به گزارش نیوزتل به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره آموزشی “مدرسه تابستانه هوش مصنوعی” در دو بخش ۷۳ ساعت آنلاین و ۳۳ ساعت کارگاه حضوری با هدف پرورش و پشتیبانی مستمر از متخصصانی با عنوان «توروبوتکسپیچ» برگزار می گردد. افراد شرکت کننده در این دوره بعد از فراگیری آموزش های نظریه و پژوهش های عملی و مهارت محور، بعنوان بازیگران اصلی در زیست بوم فناوری و نوآوری و کسب و کارها نوآورانه مشغول به فعالیت می شوند.
کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت که برگزارکننده این دوره آموزشی است در تعامل با ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی و دیگر نهادهای در رابطه با حوزه هوش مصنوعی در تلاش است تا با برگزاری این دوره های آموزشی و بهره گیری از دانش تخصصی این افراد، زمینه رشد و توسعه این فناوری نوظهور را در کشور فراهم آورد.
در این رویداد که تخصصی ترین دوره آموزشی پردازش گفتار و پردازش زبان طبیعی (NLP) در سطح کشور محسوب می شود؛ مباحثی از جنس دانش و تجربه در اختیار مهارت آموزان قرار می گیرد. کارگاه های عملی هفتگی هم یکی از مراحل اصلی این دوره آموزشی است که موضوعات نظریه آموخته شده در طول هفته با همراهی منتورها به کسب تجربیات عملی خلاقانه برای افراد کمک خواهد نمود.

منبع: