فیروز نادری دانشمند ایرانی ناسا گرفتار سانحه شد

به گزارش نیوزتل، پروفسور فیروز نادری، دانشمند ایرانی که سابقه فعالیت در سطوح بالای آژانس فضایی آمریکا را در کارنامه دارد، در صفحه فیس بوک خود اعلام نمود که به دنبال یک حادثه از گردن به پایین گرفتار فلج شده است.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا، پروفسور فیروز نادری دانشمند ایرانی بازنشسته ناسا گرفتار سانحه شده و گفته است که به دنبال یک حادثه از گردن به پایین فلج شده است.
در اطلاعیه ای که در صفحه فیس بوک آقای نادری همراه با عکسی از او روی تخت بیمارستان انتشار یافته، آمده است که او به دنبال افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به علت برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش صدمه دیده است و این مورد سبب شده از گردن به پایین فلج شود.
او گفته که عمل جراحی روی گردنش در روز دوشنبه اول خرداد انجام شده است و دوران نقاهتش چهار تا پنج ماه طول می کشد.
پروفسور نادری گفته است که تا چند ماه آینده در شبکه های اجتماعی نخواهد بود و خانواده اش هر از گاهی به نیابت از او پست می گذارند.
وی گفته که این خبر را برای پیشگیری از انتشار شایعات منتشر نموده است.
وی در صفحه فیس بوک خود با انتشار عکسی از خویش روی تخت بیمارستان نوشت: «زندگی غیر قابل پیشبینی است. ضربان قلبم به صورت ناگهانی کم شد که سبب شد بیهوش شوم و سرم به دیوار بخورد و یکی از مهره های گردنم به کانال عصبی وارد شده و باعث فلج کامل از گردن به پایین شد.
جراحی روی گردنم روز دوشنبه (اول خرداد) انجام شد. دوران نقاهت سخت و طولانی ۴ تا ۵ ماهه پیش رو دارم که تنها با حمایت دوستان و محبت خانواده ام امکان پذیر می شود.
من برای چند ماه در فضای مجازی نخواهم بود. وقتی بهتر شوم، پیش شما بازمی گردم. هر از گاهی خانواده ام پست می گذارند. من این یادداشت را به این علت منتشر می کنم که برخی شایعات غیرمستند درحال پخش شدن است.
ممنون از دعاها و آرزوهای خوبتان. اگر به سوالات و تماسهای شما پاسخ نمی دهم و از ملاقات شما محرومم، عذرخواهی می کنم. امیدوارم در شرایط فعلی درک کنید.»

منبع: