فناوری تایپ موجب لو رفتن و اخراج کارمند تنبل شد!

نیوزتل: یک شرکت بیمه در استرالیا با بهره گیری از یک فناوری تایپ متوجه کارکرد پایین یکی از کارمندان خود شده و در نتیجه وی را اخراج کرد.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، شرکت بیمه IGA از فناوری Keystroke جهت بررسی تعداد دفعاتی که سوزی چیکو کیبورد کامپیوتر اش را در ۴۹ روز کاری از اکتبر تا دسامبر لمس کرده بود بهره برد.
نتایج نشان داد که وی اغلب دیر سر کار آمده یا اصلا غایب بوده است. وی در ۴۷ روز کاری دیر به سر کار آمده، در ۲۹ روز کار خیلی زود محیط کار را ترک کرده و در ۴ روز هیچ کاری انجام نداده بود.
سوزی چیکو کارمند این شرکت به سبب اخراج خود به کمیسیون کارعادلانه استرالیا شکایت کرده و ادعا نمود که کارفرمای وی از قبل برای اخراجش برنامه داشته و این که وی را به خاطر مشکلات سلامت روانی اش اخراج کرده است.
این در حالیست که شکایت این زن از طرف کمیسیون کار استرالیا رد شد و به وی اعلام گردید که اخراجش با دلیلهای معتبر«سوء عملکرد» بوده است. چیکو به مدت ۱۸ سال برای شرکت بیمه کار می کرد.
تحقیقات بیشتر نشان داد که این کارمند اولتیماتوم ها و جلسات را از دست می داده، اغلب غیبت داشته و در دسترس نبوده است و سو عملکرد در انجام وظایفش سبب شده تا شرکت بیمه جریمه شود.
این در حالیست که سوزی چیکو این نتایج را قبول ندارد و می گوید: گاهی اوقات ریتم کار وی کمی کند بوده ولی هیچ گاه اینطور نبوده که اصلا کار نکند.

منبع: