از سوی وزارت علوم؛ اعلام فراخوان دوم طرح دستیار فناوری

نیوزتل: فراخوان دوم طرح دستیار فناوری از طرف وزارت علوم جهت اجرا در پارک های علم و فناوری اعلام گردید و متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، طرح حاضر تحت عنوان «طرح دستیار فناوری» با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک های علم و فناوری در هر استان برنامه ریزی شده است. این طرح برمبنای هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان در امتداد استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت ایجاد دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص برای فعالیت فناورانه و مهارت آموزی دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و شرکت های فناور و دانش بنیان میزبانان دانشجویان متقاضی تنظیم و برنامه ریزی شده است.
این طرح در امتداد بهبود توانمندی دانشجویان درحال تحصیل و ارائه آموزش های در رابطه با کارآفرینی و کار تیمی بمنظور توسعه همکاریهای متقابل دانشگاه و پارک، مهارت آموزی به دانشجویان جهت ورود به بازار کار، تقویت واحدهای فناور دانش بنیان با تامین نیروی کار متخصص و ارتقای توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه تنظیم و برنامه ریزی شده است.
در این طرح دانشجویان با ثبت نام در سامانه طرح و برمبنای قرارداد منعقده شده یک دوره ۶ ماهه و در مجموع به مدت ۳۰۰ ساعت در واحدهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری مشغول بکار خواهند شد و بعد از انجام ارزیابی، از حمایت های مالی این طرح برخوردار می گردند.
بازه ثبت نام در این طرح از ۶ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ تعیین شده و در آخر دوره نیز گواهی آخر دوره طرح دستیار فناوری برای متقاضیان صادر می شود.
لازم به ذکر است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بخشنامه طرح به سامانه دستیار فناوری به آدرس www.parkintern.ir مراجعه نمایند.

منبع: