۱۴ دی ماه؛ رونمائی از یادمان زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی

به گزارش نیوزتل، هم زمان با برگزاری مراسم نکوداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی، یادمان وی در بهشت زهرا (س) رونمایی می شود.

به گزارش نیوزتل به نقل از جهاددانشگاهی، هم زمان با برگزاری مراسم نکوداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، ۱۴دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مسؤلان کشوری و لشکری به همت جهاددانشگاهی از یادمان این جهادگر فقید در قطعه ۱۶ بهشت زهرا (س) رونمایی می شود.
مراسم بزرگداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی روز پنجشنبه ۱۴ دیماه ساعت ۹ تا ۱۱: ۳۰ در قطعه ۲۵، سالن همایش گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) برگزار می گردد و در ادامه از یادمان این جهادگر فقید در قطعه ۱۶ بهشت زهرا (س) رونمایی خواهد شد.
به همین مناسبت نشست علمی «چالش های به کارگیری شخص سوم در درمان ناباروری» هم روز جمعه ۱۵ دیماه از ساعت ۹ تا ۱۱: ۴۰ در قطعه ۲۵، سالن همایش گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) برگزار می گردد.
همچنین هم زمان با این مراسم و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ دیماه نمایشگاه جانبی «گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی» و ایستگاه عرضه خدمات سلامت در قطعات ۱۶ و ۵۰ برپا خواهد بود.

منبع: