تا ۱۵ مهرماه؛ فراخوان جذب استعدادهای برتر در شرکت های دانش بنیان تمدید گردید

به گزارش نیوزتل، فراخوان بهره مندی از ظرفیت جذب استعدادهای برتر در شرکتهای دانش بنیان تا ۱۵ مهرماه تمدید گردید.

به گزارش نیوزتل به نقل از بنیاد ملی نخبگان، با هدف بهره مندی شرکتهای دانش بنیان از ظرفیت استعدادهای برتر نخستین دوره جذب استعدادهای برتر در قسمت خصوصی با همکاری بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.
در این طرح بعد از احصا موقعیت های شغلی شرکتهای دانش بنیان، بنیاد ملی نخبگان مستعدان مورد تایید را به منظور جذب در حوزه های در رابطه با نیازهای شغلی احصا شده معرفی می کند.
نکات شرکت در فراخوان
مدت زمان فراخوان تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شده و شرکت ها در این بازه زمانی فرصت دارند تا اطلاعات خویش را در سامانه ثبت کنند.
اطلاعات ثبت شده توسط شرکت ها بعد از بررسی و تأیید، در اختیار برگزیدگان بنیاد قرار خواهد گرفت. بنابراین پیشنهاد می شود موارد درخواستی سامانه را به صورت کامل تکمیل کنند.
پس از اتمام مهلت فراخوان، بنیاد با بررسی و ارسال موقعیت های شغلی احصا شده برای برگزیدگان، سرمایه های انسانی متناسب با نیاز شرکتها را به ایشان معرفی خواهد نمود.
این فراخوان مختص به ثبت موقعیت های شغلی شرکتها است. فراخوان در ارتباط با شناسایی متقاضیان برای جذب از راه سامانه بنیاد اطلاع رسانی می شود.
در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد فراخوان، ابتدا «پرسشهای متداول بخش خصوصی» را مطالعه کرده و در صورت عدم رفع پرسش می توانید با شماره ۹۱۰۰۸۱۰۰ – ۰۲۱ مرکز پاسخگویی شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان تماس حاصل فرمائید.
جهت شرکت در فراخوان لازم است با رفتن به قسمت «ثبت اطلاعات شرکت»، اطلاعات و موقعیتهای شغلی مورد نیاز شرکت را ثبت و ارسال کنید.

منبع: