وزیر ارتباطات: ۱۰ میلیون سیمکارت به دانش آموزان اعطا می شود

به گزارش نیوزتل وزیر ارتباطات از عرضه ۱۰ میلیون سیمکارت و بسته های اینترنت مجانی به دانش آموزان اطلاع داد.

به گزارش نیوزتل به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار آنلاین با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اظهار داشت: ۱۰ میلیون سیمکارت جدید و بسته های اینترنتی مجانی به دانش آموزان عرضه خواهد شد.
وی اظهار داشت: مصوبه اینترنت و کودک ما را ملزم می کند تا سیمکارت مخصوص کودکان عرضه دهیم. ازاین رو باید شماره دهی را در اختیار اپراتورها قرار دهیم.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه عرضه سیمکارت دانش آموزی در دستور کار قرار دارد به صورتی که ۱۰ میلیون سیمکارت جدید و بسته های اینترنتی مجانی به دانش آموزان عرضه گردد، تصریح کرد: انتظار داریم کارها با جدیت انجام تا اتفاقات خوبی در مدت باقی مانده از دولت به وقوع بپیوندد.
وی اضافه کرد: پارسال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیگیر پشتیبانی از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تصویب آیین نامه هایی که به پیشبرد اهداف کمک نماید، بسیار مؤثر واقع شد.
آذری جهرمی با اشاره به اینکه در آخر دولت دوازدهم هستیم، اضافه کرد: وظیفه ما خدمت رسانی است و اول و آخر دولت نمی شناسیم. ما همواره برای خدمت رسانی به مردم تلاش می نماییم و آخر دولت معنا ندارد.