نمایشگاه CES ۲۰۲۳ با رکاب زدن لپ تاپ تان را شارژ کنید

نیوزتل: یک دوچرخه ثابت ورزشی دارای میز که در نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شده به شما این امکان را می دهد که لپ تاپ خودرا با انجام تمرینات ورزشی شارژ کنید.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت ایسر(Acer) روز سه شنبه در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از دوچرخه «eKinekt BD ۳» رونمایی نمود که یک دستگاه ترکیبی برای ورزش و کار است و پایداری و سلامت را بهبود می بخشد.
این شرکت اظهار داشت که «eKinekt BD ۳» از انرژی جنبشی ناشی از رکاب زدن کاربر برای شارژ خود دوچرخه و همین طور برای شارژ دستگاه های برقی دیگر به عنوان یک عملکرد ثانویه استفاده می نماید. این دوچرخه همانند یک دستگاه ورزشی استاندارد، شامل یک صفحه نمایش LCD و یک برنامه تلفن هم راه است که به شما این امکان را می دهد تا کارهای خود شامل ورزش یا کار را پیگیری کنید.
علاوه بر این، این دستگاه دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C، و همین طور یک قلاب کیف و یک محفظه برای قرار دادن نوشیدنی دارد.

بخش ورزشی دستگاه به دوچرخه اجازه می دهد تا انرژی جنبشی را به بار الکتریکی تبدیل کند. ایسر اشاره کرد که یک ساعت دوچرخه سواری ثابت با سرعت ۶۰ دور در دقیقه می تواند ۷۵ وات برق تولید نماید.
این انرژی برای شارژ لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه هایی که ممکنست در حین کار روی دوچرخه تان استفاده کنید، کافی است. یک نشانگر LED شارژ در پشت دوچرخه وجود دارد که نشان میدهد انرژی جنبشی درحال تبدیل شدن به برق است.
از نظر بخش کاری دستگاه، این دورچرخه شامل یک میز عریض است که می توانید از آن به عنوان یک فضای کار استفاده کنید. «eKinekt BD ۳» دارای یک حالت کار است که میز را تنظیم می کند تا نزدیک تر شود و به کاربر اجازه می دهد در حالت عمودی برای تایپ دقیق تر قرار بگیرد در صورتیکه همچنان می تواند پدال بزند.

حالت ورزشی نیز وجود دارد که میز دورتر می شود و به کاربر این امکان را می دهد که فضای بیشتری برای پا زدن داشته باشد و ظاهری مشابه دوچرخه های ثابت ورزشی استاندارد به خود می گیرد.
اپلیکیشن همراه که «eKinekt BD ۳» با آن کار می کند به شما امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به مدت زمان، مسافت و سرعت دوچرخه سواری و همین طور کالری سوزانده شده و میزان برق تولید شده هنگام رکاب زدن را ردیابی کنید. همین طور می توانید اطلاعات کاربر همچون اطلاعات شخصی همچون قد، وزن، جنسیت و سن را وارد کنید، که به ایجاد تاریخچه تمرینات و پیشرفت در طول زمان کمک می نماید.
میز و پوشش محافظ روی «eKinekt BD ۳» که به پایداری محصول می افزاید، از پلاستیک بازیافتی تولید شده است.