مشاور وزیر ارتباطات مطرح کرد؛ تسریع در اجرای پروژه های طرح USO در استانها

به گزارش نیوزتل، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در مسافرت یک روزه به استان کردستان، اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت های مهم کاری وزارت ارتباطات است.

به گزارش نیوزتل به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرج روحی، مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح (USO) با حضور در اداره کل ICT استان کردستان، بیان کرد: هدف از این سفر اجرائی کردن پروژه های گسترش زیرساخت های ارتباطی در این استان کوهستانی است که امکان کارهای عمرانی در فصل سرما امکانپذیر نیست، تسریع در انجام پروسه کار الزامی است.
وی با اشاره به مشکلات گوناگون روستاهای استان کردستان، درباب عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت، اضافه کرد: غیر از ۲۹۲ روستای این استان که در لیست برنامه های امسال، جهت پوشش تلفن همراه و اینترنت از اعتبارات طرح (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته اند، تعداد ۶ روستای دیگر این استان خارج از برنامه طرح USO با تعیین اولویت تعداد خانوار و جمعیت، تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت قرار خواهند گرفت.
بر اساس این گزارش این جلسه با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح USO و مدیران کل حوزه ارتباطات و مخابرات منطقه کردستان، در سالن جلسات اداره کل ICT استان اجرا شد.