ایجاد گواهی به صورت خودکار در نرم افزار متلب

نرم‌افزار متلب یک ابزار همه‌کاره است و این توانایی را دارد تا بسیاری از کارها را به‌صورت خودکار انجام دهد. در اینجا سعی شده است تا یک ابزار متعلق به نرم‌افزار متلب جهت ایجاد گواهی برای کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمپوزیوم‌ها و غیره، معرفی و بررسی شود.

نرم‌افزار متلب یک ابزار همه‌کاره است و این توانایی را دارد تا بسیاری از کارها را به‌صورت خودکار انجام دهد. در اینجا سعی شده است تا یک ابزار متعلق به نرم‌افزار متلب جهت ایجاد گواهی برای کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمپوزیوم‌ها و غیره، معرفی و بررسی شود. به‌طورمعمول، مؤسسات آموزشی و شرکت‌ها از ابزارهای تخصصی برای ایجاد گواهی در مقیاس بزرگ استفاده می‌کنند. از این ابزار نرم‌افزار متلب برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های حجیم نیز می‌توان استفاده نمود. در ادامه نظر شما را به مشاهده پروژه متلب انجام شده جلب می‌کنیم.

 

مرور کلی بر پروژه متلب

نمای کلی از پروژه موسوم به خودکارسازی صدور گواهی (Automatic Certificate Generation) در شکل ۱ نشان داده شده است. نام فایل گواهی خالی (A) به‌عنوان ورودی در نرم‌افزار استفاده می‌شود. از یک برگه اکسل (B) برای ثبت جزئیاتی که باید روی گواهی اعمال شود، استفاده می‌شود. داده‌ها روی گواهی خالی ثبت می‌شوند و بسیاری از این گواهی‌ها توسط کد نویسی متلب (C) ایجاد می‌شوند. گواهی‌های ایجاد شده توسط برنامه را می‌توان در پوشه‌ای با نام مشخص (D) ذخیره کرد.

منبع:

https://hamiworks.com/blog/automatic-certificate-generation-matlab