نیوزتل: در فروشگاه تابلو لوکس انواع مختلف تابلوعکس گردآوری شده است. از همین رو این فروشگاه جهت سهولت در سرچ، تابلوها را بر اساس سبک، مکان و نوع آنها طبقه بندی نموده است تا مشتری بر اساس نیاز خود به راحتی تابلوی مورد نظرش را بیابد.

فروشگاه اینترنتی تابلو لوکس یکی از بزرگترین و مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ارائه تابلو دیواری است. هدف این فروشگاه دسترسی راحت مشتریان به مجموعه ای بزرگ و متنوع از تابلو عکس های زیبا است تا بتوانند طرح و سبک مورد علاقه خود را به سادگی تهیه نمایند.

در فروشگاه تابلو لوکس انواع مختلف تابلوعکس گردآوری شده است. از همین رو این فروشگاه جهت سهولت در سرچ، تابلوها را بر اساس سبک، مکان و نوع آنها طبقه بندی نموده است تا مشتری بر اساس نیاز خود به راحتی تابلوی مورد نظرش را بیابد.

 از جمله انواع سبک های تابلو میتوان به سبک تابلو کلاسیک، تابلو مدرن ، تابلو ژئومتریک، تابلو آبستره و غیره اشاره کرد. هم چنین بر اساس مکان تابلوها به صورت تابلو اتاق خواب، تابلو اتاق نشیمن، تابلو اتاق کودک و… نیز گروه بندی شده اند. بر اساس نوع نیز تابلوها به گروه های تابلو تکی، تابلو دو تکه، تابلو سه تکه و تابلو چند تکه تقسیم شده اند.

تمامی تابلوهای چاپی در فروشگاه تابلو لوکس با کیفیت عالی ارائه میشوند چرا که این فروشگاه به حقوق مشتریان خود احترام گذاشته و از عکس های با رزولوشن بالا و کاغذ و جوهر چاپ درجه یک استفاده مینماید.

کیفیت تابلو عکس ها به قدری بالاست که جزئی ترین بخش های تصویر نیز قابل مشاهده است. هم چنین فریم قاب به کار رفته در تابلوها از جنس پی وی سی درجه یک میباشد که علاوه بر مزیت سبک وزن بودن فریم، از دوام و زیبایی بالایی نیز برخوردار است.

مجموعه تابلو لوکس شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و با خیالی آسوده تابلو مورد نظر خود را سفارش دهند .

برای ارتباط با واحد فروش می توانید با شماره تماس ۰۹۹۹۹۸۷۷۶۷۱ تماس حاصل فرمایید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت tablolox.ir  مراجعه نمایید.