نیوزتل: میزبانی VPS تجربه یک سرور اختصاصی را شبیه‌سازی می‌کند، حتی اگر هنوز سرور فیزیکی را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارید.

اصطلاح سرور مجازی به سروری اطلاق می‌شود که معمولاً در یک مرکز داده خارج از سایت قرار دارد و منابع آن توسط چندین کاربر که هرکدام بر آن کنترل دارند به اشتراک گذاشته می‌شود. این به معنی تبدیل یک سرور فیزیکی به چندین ماشین مجازی است که هرکدام می‌توانند سیستم‌عامل خود را اجرا کنند.این راهی برای استفاده کامل از قدرت پردازش سرور است و به تعدادی از کاربران مختلف اجازه می‌دهد هزینه تجهیزات را به اشتراک بگذارند. قبل از مجازی‌سازی، سرورها فقط از بخشی از قابلیت پردازش خود استفاده می‌کنند و شبکه‌های کامپیوتری می‌توانند بزرگ و پیچیده شوند.

VPS  چگونه کار می‌کند؟

میزبانی VPS تجربه یک سرور اختصاصی را شبیه‌سازی می‌کند، حتی اگر هنوز سرور فیزیکی را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارید.ارائه‌دهنده میزبانی وب شما یک‌لایه مجازی را در بالای سیستم‌عامل (OS) سرور با استفاده از فناوری مجازی‌سازی نصب می‌کند. با جداکردن سرور به محفظه‌های جداگانه با دیوارهای مجازی، این لایه به هر کاربر اجازه می‌دهد سیستم‌عامل و نرم‌افزار خود را نصب کند.ازآنجاکه VPS فایل‌های شما را از سایر کاربران در سطح سیستم‌عامل جدا می‌کند، در واقع یک سرور خصوصی است. این بدان معناست که وب‌سایت شما در یک محفظه امن با منابع سرور تضمین شده زندگی می‌کند – فکر کنید حافظه، فضای دیسک، هسته CPU و غیره لازم نیست هیچ‌کدام را با دیگران به اشتراک بگذارید. خرید VPS  معمولاً برای حجم کاری کوچک‌تر که نیاز به عملکرد ثابت دارد استفاده می‌شود.

خرید VPS در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • میزبانی ۱ تا ۱۰ وب‌سایت
  • ذخیره‌سازی پرونده‌های شرکت و مشتریان به‌گونه‌ای که در هر نقطه از جهان قابل‌دسترسی باشد
  • میزبانی وب سرورها
  • ایمیل میزبانی
  • پایگاه‌های داده
  • میزبانی cPanel  یا  Plesk
  • ایجاد و ارائه خدمات مبتنی برابر برای مشتریان
  • تحویل ایستگاه‌های کاری مجازی به کارمندان راه دور
  • و خیلی چیزهای دیگر

در بیشتر موارد، می‌توانید از با خرید VPS برای هر چیزی که برای سرور اختصاصی استفاده می‌شود از آن استفاده کنید. بااین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند کلی کمتری خواهید داشت. اگر نیازی به یک سرور اختصاصی ندارید، خرید VPS گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است زیرا فقط هزینه موردنیاز خود را پرداخت خواهید کرد.

خرید سرور مجازی هلند

خرید سرور مجازی هلند برای افرادی که از موقعیت جغرافیایی کشور هلند به کسب‌وکار اینترنتی پرداخته‌اند لازم و ضروری است. با خرید سرور مجازی هلند باتوجه ‌به عدم وجود قانون کپی‌رایت در کشور هلند می‌توانید به‌راحتی از این سرورها استفاده کنید و همچنین با خرید سرور مجازی هلند شما مثل یک شهروند هلندی می‌توانید به اینترنت و سایت‌های کشور هلند دسترسی پیدا کنید و هیچ‌گونه محدودیتی برای کار با سایت‌هایی که به کاربری کشور هلند است نخواهید داشت. بسیاری از افراد برای کار با سایت‌های تبادل ارز دیجیتال ترجیح دارند که از کشور هلند به اکانت‌های خود متصل شوند همچنین سرعت کار با سرورهای مجازی هلند برای کاربران ایرانی بسیار بالا و مناسب است. در صورت خرید سرور مجازی هلند شما یک آی پی ثابت و مخصوص خود از کشور هلند که مختص به خود شما است دریافت می‌کنید این آی پی تا زمانی که سرور را تمدید نمایید به شما اختصاص دارد و تغییر نمی‌کند بنابراین به‌خاطر تحریم بودن ایران امکان شناسایی شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی و در نتیجه آن‌بلاک کیف پول و اکانت کاربری شما وجود نخواهد داشت. همچنین شما می‌توانید از طریق لپ‌تاپ تبلت و حتی موبایل‌های شخصی خود با هر سیستم عاملی به این سرورها متصل شوید.