در مجمع عمومی مخابرات؛ کلیات نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت تصویب گردید

به گزارش نیوزتل مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده شرکت مخابرات ایران، امروز ۱۴شهریور برگزار و کلیات در ارتباط با بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت از جانب شرکت مخابرات با هدف توسعه اساسی در مجمع تصویب گردید.

به گزارش نیوزتل به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مجمع که دکتر محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت بعنوان رئیس مجمع، اعضای هیات مدیره، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، نمایندگان سهام عدالت، سهام دولت و سهامدارعمده بعنوان ناظرین مجمع و همینطور نمایندگان بورس و سازمان حسابرسی حضور داشتند، در مورد کلیات بسته هزینه ماهانه تلفن ثابت، بحث و بررسی های کارشناسی از جهات مختلف، انجام و این بسته پیشنهادی به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش، هدف از تهیه این بسته و برگزاری مجمع عمومی در جهت آن، اهمیت بسیار زیاد بخش تلفن ثابت در توسعه زیرساخت های ارتباطات و بسترسازی برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات است که بعد از گفتگوهای تخصصی بین اعضای مجمع، این بسته پیشنهادی با عنوان “نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت” توسط اعضای مجمع تصویب گردید.
همچنین تمام درآمد حاصل از تنظیم هزینه تلفن ثابت در صورت تصویب نهایی در نهادهای بالادستی، طبق برنامه ی مدون شرکت مخابرات ایران، در جهت ارتقای سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت، جبران عقب ماندگی ها و بخصوص در راه تکمیل شبکه ملی اطلاعات بعنوان رویکرد اصلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هزینه خواهد شد.
لازم به ذکر است نهایی شدن و اجرای مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در مورد جزئیات و کلیات نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت، منوط به تایید آن در ارکان ذی صلاح حوزه رگولاتوری کشور است.

منبع: