نماینده پارک فناوری پردیس رئیس انجمن پارک های فناوری و نوآوری شد

به گزارش نیوزتل نماینده پارک فناوری پردیس بعنوان رئیس انجمن جهانی پارک های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا انتخاب گردید.

به گزارش نیوزتل به نقل از پارک فناوری پردیس، پیرو فراخوان در بین پارک های فناوری و نواحی نوآوری منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، جهت انتخاب ریاست جدید این منطقه، با عنایت به نظرات و آرای گردآوری شده، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با اکثریت آرا بعنوان نماینده این منطقه در هیأت مدیران بین المللی انجمن جهانی پارک های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) برای ۲ سال آینده انتخاب|شد.
انجمن جهانی پارک های فناوری و نواحی نوآوری در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است و هم اکنون مقر اصلی انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگا اسپانیا مستقر است.
این انجمن ۶ زیر شاخه شامل آسیا و اقیانوسیه، غرب آسیا و شمال آفریقا، آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی و اروپا دارد و ایران در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا با ۳۵۰ عضو و ۱۱۵هزار شرکت فناورانه در ۷۵ کشور حضور دارد.
ماموریت این انجمن ایجاد شبکه جهانی بین پارک های علمی و مناطق نوآوری به منظور رشد، بین المللی سازی و اثربخشی اعضا است.
همچنین همچون فعالیتهای این انجمن میتوان به ایجاد شبکه ای فعال از مدیران پارک های علمی، فناوری و تحقیقاتی، نوآوری ها و سایر زمینه های نوآوری، ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی جدید برای اعضا و شرکتهای آنها اشاره نمود.
برندینگ و افزایش ارتباطات جهانی اعضا، معرفی پارک ها در مجامع و نهادهای بین المللی، کمک به توسعه پارک های جدید و مناطق نوآوری از دیگر فعالیتهای این انجمن است.