مبحث بورس در ایران و بهترین مرکز آموزش آن

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است.

امروزه یکی از مهمترین دغدغه افراد یادگیری اصولی سرمایه گذاری در بازار بورس میباشد چراکه بتوانن به واسطه ی آن به  اسقلال مالی دست یافت . یکی از بهترین موسسات اموزشی که میتوان به کمک ان آموزش های لازم را دید مجموعه سهامیر میباشد این مجموعه هم اکنون با برگزاری دوره های پیشرفته همچون دوره فارکس ، بازار اتی  ، دوره بورس ، اموزش پرایس اکشن

آموزش تخصصی بورس یا بعبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های اموزشی در سطح کشور میباشد . دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار میشود بطوریکه این موسسه تا کنون توانسته بیش از ۱۷۰۰۰ نفر دانشپذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند .

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می‌‌شود و هر فردی که علاقه‌‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است ، میبایست قطعه آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از ۷۰ عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از ۲۰۰ هزار ثبت‌نام برای آموزش‌های حضوری ، آنلاین و پکیج های اموزشی این حوزه انجام شده است.
کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com  مراجعه نمایند .