پهپاد دی جی آی مویک ایر ۲ از توابع عکسبرداری بصری برخوردار است که عکاسی هوایی را آسانتر از همیشه می کند.

دوربین کانن CANON 5D MARKE IV

خرید دوربین کانن CANON 5D MARKE IV بهره‌گیری از میراث قدرتمند سری D5 . اصلاحات شگفت‌انگیزی را در کیفیت تصویر،عملکرد و قابلیت انعطاف‌پذیری ارائه می‌دهد.

تعهد کانن به تصویربرداری عالی روی دوربین کانن EOS 5D MARKE IV  است.

عکاسان عروسی و پرتره.عکاسان طبیعت و منظره و همچنین فیلم‌برداران خلاق از درخشش و قدرتی که دوربین کانن EOS 5D MARKE IV  ارائه می‌دهد قدردانی می‌کنند.

کیفیت فوق‌العاده تصویر با سنسور کاملاً کامل ۳۰۰۴ مگا پیکسلی کانن به دست می‌آید و فیلم K4  با جزئیات بسیار راحت ضبط می‌شود.

دقت فوکوس با سیستم تصفیه‌شده ۶۱ نقطه‌ای AF،  دوربین CANON DUAL PIXEL CMOS.  فوکوس اتوماتیک برای فوکوس سریع و ارزان برای فیلمبرداری و عکسبرداری از LIVE VIEW  بهبود یافته است.

سرعت عکاسبرداری مداوم ممکن است بسته به سرعت شاتر.دیافراگم.لنز مورداستفاده،شارژ باطری و تنظیمات مختلف دوربین متفاوت باشد.

با بارگیری برنامه رایگان CANON CAMERA CONNECT این برنامه به شما امکان می‌دهد.تصاویر را در سرویس های رسانه های اجتماعی بارگذاری کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که پروژه های تصویری ممکن است حاوی اطلاعات قابل‌شناسایی شخصی باشند که ممکن است قوانین حریم خصوصی را برداشته باشد.

در برخی کشور ها ومناطق ممکن است استفاده از GPS محدود شوند. بنابر این GPS، مطابق با قوانین و مقررات کشور یا منطقه خود استفاده کنید.

دوربین کانن EOS 90D

خرید دوربین کانن EOS 90D

کانن EOS 90D یک دوربین چندمنظوره باقابلیت‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری است و وجود یک سنسور ۳۲٫۵MP APS-C CMOS با رزولوشن بالا از آن یک دوربین DSLR نیز می‌سازد. این سنسور ارتقاء یافته (به‌روز شده) باعث بهبود وضوح، رزولوشن و دامنه دینامیک تصویر می‌شود و همچنین حساسیت بسیار بالا به ISO 25600 و  نویز کم را برای تطبیق با موقعیت‌های کاری مختلف به ارمغان می‌آورد. ترکیب این سنسور با پردازش تصویر پیشرفته آن را قادر به تولید خروجی ویدئو UHD 4K30p و Full HD 120p و پشتیبانی از نرخ‌های تصویربرداری پیوسته تا ۱۰ فریم بر ثانیه (fps) می‌کند. هنگام کار با چشمی اپتیکال  دوربین یک سیستم دقیق ۴۵point all cross-type AF  باعث عملکرد سریع دوربین در شرایط مختلف نورپردازی برای دنبال کردن سوژه‌های متحرک و کار کردن در نور کم می‌گردد، درحالی‌که سیستم ۵۴۸۱ point Dual Pixel CMOS AF  قادر به تصویربرداری و فیلم‌برداری نمای زنده  باکیفیت نرم و فوکوس طبیعی است، دقیقاً مشابه حالتی که کمکوردر فوکوس می‌کند. در تکمیل قابلیت‌های عکس‌برداری، دوربین ۹۰D دارای یک صفحه لمسی LCD زاویه متغیر برای کنترل بصری و آزادی ترکیبی است، همچنین یک چشمی پنتاپریسم اپتیکال نمایی روشن، واضح و واقعی که یکی از ویژگی‌های تجربه عکس‌برداری DSLR است را مهیا می‌سازد. علاوه بر این راه‌های ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث اجازه اتصال گوشی‌های همراه و انتقال فایل‌های تصویری و ویدئوها را به‌صورت بیسیم به شما می‌دهد.

 

مشخصات کلی دوربین مویک مینی ۲ mavic mini2

خرید دوربین مویک مینی ۲ mavic mini2

کمی بیشتر از یک سال پیش . DJI Mavic Mini را معرفی کرد.

بارزترین ویژگی آن وزن برخاست بود که به زیر آستانه ۲۵۰ گرم رسید.

اکنون DJI با Mini 2 بازگشته است .که مهمترین درخواستهای کاربران را برطرف می کند و هنوز با ۲۴۹ گرم چک می کند.

در این روند ، مارک تجاری Mavic جای خود را به نام کوتاه تری داد: DJI Mini 2.

ویژگی های پهپاد مویک مینی ۲

مینی اصلی پر از ویژگی ها و کار با آن آسان بود.

برنامه DJI Fly همزمان با یک رابط نرم و صاف . تجزیه شده و بصری ارائه شد.

اما این پهپاد همچنین با محدودیت هایی روبرو شد که کاربران را ناامید کرد.

از جمله انتقال لکه دار و توانایی فقط ضبط فایل های JPEG به طور مکرر به عنوان کاستی ذکر شد.

پهپاد مویک مینی ۲ این نگرانی ها و موارد دیگر را برطرف می کند. کاربران برای پهپادی با دوربین با کیفیت بالاتر که می تواند تا ۴K / 30p فیلم ضبط کند.

فایل های Raw + JPEG را ضبط کند و از فناوری انتقال قدرتمند DJI OcuSync 2.0 به جای اعتماد به Wi-Fi برخوردار باشد. کمی بیشتر هزینه می کنند. بنابراین. آیا ارزش ارتقا از مینی اصلی را دارد.

 

پهپاد دی جی آی مویک ایر ۲ DJI Mavic Air 2 Fly More Combo

خرید دوربین ۲DJI Mavic Air 2 Fly More Combo

مویک ایر ۲ ربات پرنده جدید شرکت DJI از نوع کوادکوپتر با قدرت بالا و قابلیت حمل آسان امسال در اردیبهشت ۹۹ پرده برداری شد . این پهپاد با دوربین فوق هوشمند تصاویر خارق العاده و بالاتر از تصوراتتان را ثبت میکند پس توقعتان را به بالاترین حد ممکن برسانید.

شما به سهولت میتوانید عکس های چشمگیر ۴۸ مگاپیکسلی را با یک سنسور CMOS 1/2 اینچی ضبط کنید در حالی که قابلیت لرزش گیری با گیمبال ۳ محوره فیلم ۴K / 60fps را فراهم می کند. ‌این لرزش گیر به قدری قوی و حرفه‌ای عمل می‌کند که قادر است حتی در هوای بسیار طوفانی و شرایط غیرثابت نیز تصاویری بسیار ساکن و بدون لرزش را ثبت کند.

راز فیلم باورنکردنی HDR یک سنسور تصویر Quad Bayer با کارایی بالا است. کنترل از راه دور با فناوری OcuSync 2.0 دارای فاصله انتقال فیلم تا ۶٫۲ مایل بر ثانیه / ۱۰ کیلومتر است و همچنین می تواند تصاویر ویدئویی با وضوح جریان FHD 1080p را مستقیماً از دوربین از طریق امواج وایفای به درایور ارائه دهد.

باتری قوی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند Mavic Air 2 را به مدت ۳۴ دقیقه پرواز کند. علاوه بر آن شما می‌توانید با این پهپاد تصاویر اسلوموشن بی‌نظیری با کیفیت ۱۰۸۰و نرخ بیت ۲۴ تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت کنید و بدون از دست دادن کوچک‌ترین جزئیاتی تصاویر خارق‌العاده‌ای را از سوژه‌هایی که می‌خواهید به تصویر بکشید.

تشخیص موانع از سه جهت ، استفاده از آن را برای افراد تازه کار راحت کرده و ایمنی را برای Mavic Air 2 شما بهبود می بخشد. مویک ۲ از توابع عکسبرداری بصری برخوردار است که عکاسی هوایی را آسانتر از همیشه می کند. Spotlight 2.0 در حالی که شما به راحتی پرواز می کنید ، دوربین را روی یک موضوع قفل می کند.

حالت Active Track یا همان شناسایی سوژه است که اکثر در حالت‌های اسپرت و یا به‌عبارت‌دیگر مناسب تصویربرداری از فعالیت‌های ورزشی است. بدین شکل که قادر است هر سوژه‌ای که شما به آن فرمان تعقیب بدهید را شناسایی کرده و آن را دنبال کند. ب. نگران سرعت این پرنده فرز و کوچک نیز نباشید، چراکه پهپاد دی جی آی Mavic Air Black قادر است با سرعت ۶۸٫۴ کیلومتر بر ساعت به پرواز درآید و هیجان واقعی را برایتان به نمایش بگذارد.. POI 3.0 هدفهای در حال حرکت مانند افراد و وسایل نقلیه را ردیابی می کند.

گوپرو GOPRO HERO9

خرید دوربین GOPRO HERO9

وضوح بالاتر

مشخصات گوپرو GOPRO HERO9میتواند ویدیو هایی با کیفیت ۵k  با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند ، به دلیل بالا بودن جزئیات میتوانید بدون افت کیفیت ویدیو های خود را کراپ کنید.

تعداد پیکسل بالاتر

گوپرو GOPRO HERO9 رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی این دوربین در حالت عکاسی بهبود قابل قبولی داشته است . شما می توانید با استفاده از قابلیت Superphoto کیفیت بسیار بالاتری را نیز دریافت کنید.

Max Lens Mod

گوپرو GOPRO HERO9 یک لنز اولترا واید جدید برای استفاده از مود Max Lens Mod نیز در کنار محصول اصلی معرفی کرده است.

شما در این مود می توانید ویدیو های خود را با زاویه دید ۱۵۵٫ درجه و کیفیت ۲/۷ k با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را با استفاده از سیستم لرزشگیر تصویر Max HyperSmooth. بدون لرزش ضبط کنید. گوپرو با استفاده از قابلیت قفل کردن افق (Horizon Lock) می تواند.

ویدیو های شما را روی محور افقی یا عمودی بدون لرزش نگه دارد حتی اگر دوربین را ۳۶۰ درجه بچرخانید.