سازگار با ۵G؛ گوشی پرچمدار جدید اوپو ۱۰ روز دیگر از راه می رسد

به گزارش نیوزتل تازه ترین گوشی هوشمند شرکت اوپو به نام فایند ایکس ۳ پرو یازدهم مارس روانه بازار می شود. این گوشی سازگار با شبکه های مخابراتی نسل پنجم بسیار دقیق و روان توصیف شده است.

به گزارش نیوزتل به نقل از سی نت، اوپو مدعی شده این گوشی نخستین تولید این شرکت است که قابلیت تفکیک و نمایش میلیاردها رنگ متنوع را دارد. قیمت گوشی مورد اشاره هنوز مشخص نشده است.
در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ شرکت کوالکوم استفاده شده که از وضوح، دقت بصری و نرخ تازه سازی صفحه مناسب برخوردار می باشد. این گوشی جایگزینی برای گوشی اوپو فایند ایکس ۲ پرو به حساب می آید که سال قبل با نمایشگر ۶.۷ اینچی، دوربین چهارگانه، قابلیت شارژ سریع، نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز و سازگاری با شبکه های نسل پنجم ارائه شد و ۱۳۰۰ دلار قیمت داشت.
از جمله دیگر خصوصیت های این گوشی میتوان به نمایشگر ۶.۷ اینچی با دقت ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل، دوربین های ۵۰، ۱۳، ۳ و ۳ مگاپیکسلی با دقت ۲۱۶۰ پیکسل و امکان زوم اپتیکال ۵ برابر، ۱۲ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری اشاره نمود. دقت دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسل است. فناوری شارژ بی سیم سریع ۳۰ واتی و فناوری شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی همچون دیگر خصوصیت های این گوشی است.