به دلیل اختلال در بلوتوث؛ نقص فنی کامپیوتر های مک جدید اپل کاربران را عصبانی کرد

برخی از کاربران کامپیوتر جدید ام ۱ مک بوک ایر و هم مک بوک پروی ۱۳ اینچی و مک مینی می گویند ارتباط بلوتوث این کامپیوتر ها مختل شده است.

به گزارش نیوزتل به نقل از اپل اینسایدر، این کاربران با حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به اختلال مورد اشاره اعتراض کرده و می گویند اپل باید هر چه سریع تر قابلیت بلوتوث این کامپیوتر ها را اصلاح کرده و به حالت اول بازگرداند.
قطع مکرر ارتباط بلوتوث و هم قطع ارتباط با لوازم جانبی متصل شده به کامپیوتر های مک با بلوتوث مشکل دیگری است که در این حوزه وجود دارد و کاربران را عصبانی کرده است.
اولین بار کاربری به نام پاتریک توماسو مبحث را در حساب خود در یوتیوب و توئیتر بیان کرد و گفت بلوتوث کامپیوتر ام ۱ مک مینی وی به صورت مرتب قطع و وصل می شود. در ادامه کاربران دیگری هم به شدت نسبت به این مورد اعتراض کردند.
با توجه به اینکه ارتباط برخی لوازم جانبی دیگر کامپیوتری مک مانند موس، صفحه کلید و هدفون هم از راه بلوتوث انجام می شود کاربران زیادی از این مشکل صدمه دیده و نمی توانند به درستی از کامپیوتر های خود استفاده کنند.
برخی کارشناسان می گویند این مشکل یا در ارتباط با سخت افزار کامپیوتر های مک یا در ارتباط با سیستم عامل مک او اس بیگ سور است. کاربران اپل در گذشته هم با چنین مشکلاتی روبرو شده بودند. در سال ۲۰۱۴ بعضی کاربران از اختلال در صفحه کلید بی سیم اپل و موس آن اطلاع داده بودند. بررسی ها نشان داد این مشکل در ارتباط با سیستم عامل او اس ایکس یوسمیت است.

منبع: