تولید عینک های واقعیت مجازی برای گوشیهای ال جی و سامسونگ

نیوزتل: شرکت ان ریل پس از پیروزی حقوقی بر شرکت مجیک لپ که مدعی سرقت اسرار تجاری آن شده بود، توانست عینک های واقعیت مجازی خودرا برای برخی گوشیهای کره ای عرضه نماید.

به گزارش نیوزتل به نقل از انگجت، عینک های مورد اشاره که یوپلاس ریل گلس نام دارند همراه با گوشیهایی همچون ولوت ال جی و گلکسی نوت ۲۰ عرضه می شوند. قیمت این عینک ها همراه با گوشیهای مورد اشاره ۲۹۵ دلار است، اما در صورت خرید مستقل باید برای آنها ۵۹۰ دلار پرداخت گردد.
عینک های مذکور تنها با گوشیهای نسل پنجم سازگاری دارند و مشاهده سه بعدی برنامه های نصب شده بر روی گوشی و اجرای سه بعدی آنها را ممکن می کند. یک پوشش واقعیت مجازی که به عینک های مورد اشاره اضافه شده، مشاهده جهان بیرون را ناممکن می کند.

زاویه دید این عینک ها حداکثر ۵۲ درجه و امکانات آنها محدود است و بدین سبب عینک های مورد اشاره نمی توانند جایگزین هدست های بزرگ و مشهور واقعیت مجازی شوند. هم اکنون زاویه دید بیشتر هدست های واقعیت مجازی بیش از ۱۰۰ درجه است.
هدست های مورد اشاره اجرای سه بعدی برخی بازی های ویدئویی را ممکن کرده و از خیلی از برنامه های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند. مقرر است این عینک ها تا پیش از اختتام سال جاری میلادی در دیگر نقاط جهان عرضه شوند.

منبع: