تاشو و گلکسی نوت؛ موبایلهای جدید سامسونگ همراه با ساعت هوشمند رونمایی گردید

به گزارش نیوزتل سامسونگ در یک رویداد مجازی از موبایل تاشوی جدید، سری موبایل گلکسی نوت و همینطور گلکسی واچ ۳ رونمایی نمود.
به گزارش نیوزتل به نقل از تلگراف، سامسونگ روز گذشته از چند محصول جدید خود همچون موبایل تاشوی گلکسی زد فولد ۲ در یک رویداد مجازی رونمایی نمود. این شرکت کره ای در کنار موبایل تاشو از سری «گلکسی نوت» هم پرده برداشت. گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگری انعطاف پذیر شبیه کتاب باز و بسته می شود. این بدان معناست که موبایل را می توان باز و بعنوان یک تبلت استفاده نمود. همینطور موبایل در حالت تا شده داخل جیب قرار می گیرد. روی دستگاه هم یک نمایشگر ثانویه مانند موبایل عادی دیده می شود.
استقبال از نسخه پیشین موبایل گلکسی فولد که سال قبل رونمایی گردید، چندان زیاد نبود و انتقاداتی به نمایشگر، طراحی ضعیف و قیمت بالای آن وارد بود. اما دستگاه جدید نمایشگر رویی ۶.۲ اینچی دارد. موبایل در حالت باز یک تبلت ۷.۶ اینچی است. بزرگتر شدن نمایشگر به کاربر اجازه می دهد بهتر از دستگاه استفاده نماید. این سومین موبایل تاشوی سامسونگ بعد از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ بشمار می رود. علاوه بر آن در این رویداد از سری موبایل های جدید گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا۵G رونمایی گردید که همراه قلم S Pen عرضه می شوند. این قلم برای سری نوت ۲۰ آپدیت شده و دقیق تر عمل می کند. قیمت پایه سامسونگ نوت جدید ۸۴۹ پوند و نسخه نوت اولترا۵G هم ۱۱۷۹ پوند اعلام شده است.
در کنار این موارد از ایربادهای جدید سامسونگ رونمایی گردید که شامل یک قاب شارژ است که می توان آنرا به صورت بی سیم هم شارژ کرد. این گجت پوشیدنی را می توان به دستیار صوتی هوشمند«بیگزبی» هم متصل کرد. یک مرتبه شارژ گجت برای ۶ ساعت گوش کردن به موسیقی و ۵ ساعت و نیم مکالمه صوتی کافی است.
در این رویداد سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ۳ هم رونمایی گردید که قابلیت ردیابی سطح اکسیژن خون، رصد فشار خون و ضربان قلب را دارد. همینطور دستگاه مجهز به حسگرهایی است که در صورت زمین خوردن و افتادن کاربر به صورت خودکار پیام هشداری به شماره تماسهای اضطراری او می فرستد. حافظه داخلی گلکسی واچ ۳ هم ۸ گیگابایت است.

منبع: