بازگشت هامر این دفعه در هیبت یک خودروی برقی

به گزارش نیوزتل شرکت خودروسازی بزرگ ˮجنرال موتورزˮ(GM) خبر از تولید مجدد خودروی غول پیکر ˮهامرˮ(Hummer) این دفعه در هیبت یک خودروی برقی می دهد.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، خودروی “هامر” که به مصرف زیاد سوخت مشهور بود، بزودی در هیبت یک خودروی برقی سازگار با محیط زیست یا همان خودروی برقی(EV) بار دیگر احیا خواهد شد.
طبق گفته وال استریت ژورنال، شرکت خودروسازی “جنرال موتورز” می خواهد در اوایل سال ۲۰۲۲ “هامر” را بعنوان یک وانت الکتریکی قدرتمند به بازار برگرداند.
علاوه بر این ما می توانیم نخستین طراحی از “هامر” احیا شده را ماه آینده در خلال تبلیغات مسابقه مشهور “سوپر بول” در آمریکا توسط “لبرون جیمز” ستاره افسانه ای بسکبال دنیا مشاهده نماییم.
هم اکنون طبق گفته ها، این خودروساز می خواهد “هامر” را بعنوان یک مدل وانت برقی با جامعه هدف علاقه مندان به آفرود بازسازی کند.
وال استریت ژورنال می گوید این مدل جدید تحت برند “GMC” از زیرمجموعه های GM تولید می شود. علاوه بر این، طبق گفته های این خودروساز، “هامر” برقی نخستین خودرو از بین چندین خودروی شاسی بلند و وانت برقی خواهد بود که GM می خواهد طی چند سال آینده به بازار عرضه نماید.
در عین حال که احیای “هامر” یک خبر غافلگیر کننده است، منطقی هم به نظر می آید، چون که شرکت “تسلا” با ساخت و معرفی وانت برقی خود معروف به “سایبر تراک”(Cybertruck) ثابت کرد که علاقه زیادی به وانت های برقی وجود دارد.
با این وجود فارغ از “سایبر تراک” وانت برقی “هامر” باید در بازاری شلوغ رقابت کند که بزودی شامل وانت های برقی “F-۱۵۰” شرکت فورد و “R۱T” شرکت “ریویان” هم خواهد بود.