ویندوز ۱۰ به تماس گوشی های اندرویدی پاسخ می دهد!

نیوزتل: پشتیبانی ویندوز ۱۰ از پاسخ به تماسهای گوشیهای مجهز به سیستم عامل اندروید سرانجام عملیاتی شد و این خدمات در پیش نمایش جدید سیستم عامل مذکور به معرض نمایش گذاشته شد.

به گزارش نیوزتل به نقل از انگجت، مایکروسافت نسخه پیش نمایش تازه ای از ویندوز ۱۰ را برای تعدادی توسعه دهنده داخلی در معرض دید قرار داده که به علاقمندان امکان می دهد هم به تماسهای دریافتی بوسیله گوشیهای اندرویدی پاسخ دهند و هم با کامپیوتر شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ تماسهای خارجی برقرار کنند.
برای بهره مندی از این خدمات گوشی کاربر باید حداقل مجهز به نسخه ۷ سیستم عامل اندروید یا بالاتر باشد. همین طور کاربر باید برنامه اندرویدی Your Phone را بر روی گوشی خود نصب کند و کامپیوتر شخصی وی از قابلیت بلوتوث پشتیبانی کند.
بعد از این کار لیست تماس گوشی بوسیله کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و رد کردن تماس دریافتی بوسیله ارسال پیامک یا متصل کردن فرد تماس گیرنده به صندوق پستی صوتی نیز امکان دارد.
مایکروسافت آگهی داده برخی برنامه هایی که برای شکستن قفل بازی های کامپیوتری یا برخی نرم افزارها به کار می روند، امکان دارد عملکرد مورد اشاره را مختل کنند.

منبع: