اتصال به دستیار صوتی الکسا و بررسی تناسب اندام با کمک ایربادهای آمازون!

به گزارش نیوزتل شرکت ˮآمازونˮ می خواهد ایربادهای جدیدی عرضه نماید که قابلیت اتصال به دستیار صوتی ˮالکساˮ و نظارت بر تناسب اندام کاربر را هم دارند.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از تک کرانچ، آمازون در حال ساخت ایربادهایی است که امکان دسترسی به دستیار صوتی “الکسا” (Alexa) و ردیابی تناسب اندام طی فعالیت های روزانه را نیز فراهم می آورد. این ایربادها طوری طراحی شده اند که قابلیت پژواک دارند و صدای بلندتری ارائه می دهند.
ایربادهای جدید آمازون، اولین محصول این شرکت برای ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربر خواهند بود. بااینکه آمازون تاکنون، محصولات خیلی از جمله دستیار خانگی هوشمند و اسپیکر هوشمند را در انواع گوناگون و سطح گسترده ابداع کرده اما هنوز محصولی جهت بررسی سلامت شخصی ارائه نداده است.
ایربادهای آمازون برای اندازه گیری حرکت و ردیابی مسافت، کالری های سوزانده شده و سرعت، به یک شتاب سنج آنبرد مجهز هستند. در واقع، این ایربادها، همه قابلیت های ردیاب های پوشیدنی تناسب اندام مانند اپل واچ یا فیت بیت را شامل می شوند.
آمازون با ارائه ایربادهای جدید، به کاربران امکان می دهد تا بیرون از خانه نیز به الکسا دسترسی داشته باشند. بااینکه این شرکت بارها تلاش نموده تا با همکاری شرکت های سازنده هدفون، امکان استفاده از الکسا را در بیرون از منزل نیز فراهم آورد اما الکسا همچنان، یک دستیار خانگی است.
گزارش ها حاکی از این هستند که مقرر است قیمت ایربادهای جدید آمازون، کمتر از ۱۰۰ دلار باشد و شاید به رقیب سرسختی برای ردیاب های تناسب اندام اپل تبدیل شوند.