سگ های رباتیک امسال به بازار می آیند

به گزارش نیوزتل مدیر ارشد اجرایی بوستون دینامیکز اعلام نموده تا آخر سال جاری سگ های رباتیک خویش را به بازار عرضه می کند. این شرکت می خواهد سالانه هزار سگ رباتیک به بازار عرضه نماید.
به گزارش نیوزتل به نقل از اسکای نیوز، شرکت «بوستون دینامیکز» می خواهد سگ های رباتیک خودرا بالاخره به بازار عرضه نماید.«مارک رایبرت» مدیر ارشد اجرایی این شرکت در حاشیه کنفرانسRe: MARS در لاس وگاس اعلام نموده ربات مذکور تا پیش از اختتام سال در بازار عرضه می شود. این ربات که Spot Miniنام دارد، در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شده است. ربات مذکور شاسی های قدرتمندی دارد و مجهز به انواع حسگرها است.
به گفته رایبرت این شرکت می خواهد سالانه هزار سگ رباتیک تولید نماید. البته او از اعلام قیمت این گجت خودداری کرد اما تولید انبوه و تجاری سبب می شود بهای آن بسیار ارزان تر از نمونه های آزمایشگاهی باشد. همین طور مدیر ارشد اجرایی این شرکت تأیید کرده شرکت های ساخت و ساز در ژاپن از اولین مشتریان سگ های رباتیک هستند. این ربات مجهز به دوربین های سه بعدی است بدین سبب می تواند نقشه سازه در حال ساخت را ثبت کند، خطرات را شناسایی و همین طور میزان پیشرفت کار را ثبت کند.
«اسپات مینی» کم سروصداترین رباتی است که در این شرکت تولید می شود و البته تمام الکتریکی است. دراین ربات هیچ بخش هیدرولیکی وجود ندارد و بگفته شرکت با یک دفعه شارژ ۹۰ دقیقه کار می کند.