تصاویر هولولنز جدید مایکروسافت منتشر گردید

به گزارش نیوزتل نخستین تصاویر مربوط به ˮهولولنز ۲ˮ شرکت مایکروسافت منتشر گردید.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از تک کرانچ، شرکت “مایکروسافت”(Microsoft) در نظر دارد در “کنگره جهانی موبایل”(MWC) سال ۲۰۱۹ که در بارسلون برگزار می شود، از نسل جدید هولولنزهای خود رونمایی کند. با این وجود، امروز چهار تصویر از هولولنز جدید مایکروسافت در توئیتر منتشر گردید و بعضی از خصوصیت های آنرا فاش کرد.
از رونمایی آخرین نسل هولولنز، تقریباً چهار سال می گذرد. نسل جدید هولولنز در مقایسه با نسل اول آن، کوچک تر است. هولولنز ۲ به جای داشتن دسته های مدل پیشین، مانند سایر هدست های جدید، ساختاری کش مانند دارد تا کاربر بتواند آنرا به راحتی روی سر نگه دارد.

به نظر می رسد به کار بردن نسخه جدید هولولنز، بسیار ساده تر از مدلهای قبلی باشد اما هنوز جزئیات دقیق تری در مورد آن منتشر نشده است. تصاویر، نشان می دهند که دوربین و سنسور هولولنز جدید، مانند نسخه قدیمی آن است اما در شناسایی حرکات و واکنش های دست کاربر، قابلیت های بسیار بهتر و پیچیده تری دارد.
در یکی از تصاویر می بینیم که کاربر گزینه مورد نظر خویش را از یک منو انتخاب می کند. این خصوصیت که هولولنز ۱ فاقد آن بود، تجربه جدیدی است و یک تفاوت قابل توجه به حساب می آید.
مایکروسافت هنوز اطلاعات در رابطه با مشخصات و قیمت هولولنز ۲ جدید را منتشر نکرده است.