معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی: آبادیران، پیوند دهنده تولید دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد است

به گزارش نیوزتل، معاون توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی، رویداد ملی آبادیران را یک گام اثرگذار و عملی در تحقق موضوعات دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد و افزایش تولید عنوان نمود.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، رضا اسدی فر در افتتاحیه دومین رویداد ملی آبادیران با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان، نقش رئیس جمهور شهید در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه مردمی سازی اقتصاد اظهار داشت: رویداد ملی آبادیران، یک گام اثرگذار و عملی در تحقق موضوعات دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد و افزایش تولید به حساب می آید که اگر صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دو دهه اخیر، تحلیل و واژه کاوی نماییم، دانش بنیان، تولید و مردمی سازی بطور قطع سه عبارت پرتکرار در گفتمان ایشان هستند.
اسدی فرد با بیان اینکه نمایشگاه آبادیران پیونددهنده سه مفهوم مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: هر سه مفهوم مورد اشاره، امور پسندیده و سفارش شده در دین مبین اسلام هستند و امیر المومنین حضرت علی ضد السلام، الگوی بارز تولید به شمار می روند. دین اسلام به همان میزان که قناعت را سفارش می کند، بر اهمیت تولید تاکید دارد چونکه جامعه ای که تولیدش از مصرف اش عقب باشد گرفتار مشکلات گوناگونی می شود که تورم یکی از این عارضه ها است.
وی افزود: مبحث مردمی سازی اقتصاد هم همان گونه که خداوند می فرمایند یدالله مع الجماعه، امری پسندیده و سفارش شده است. امر دانش بنیان که امروز به یک اولویت اصلی تبدیل گشته و همه متفق القول بر اهمیت آن اتفاق نظر دارند، بدون تاکیدات، پیگیری ها و حمایت های رهبر انقلاب محقق نمی شد.
معاون توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی بیان نمود: رویداد ملی آبادیران آمده تا این سه کلیدواژه را به هم ارتباط دهد و معاونت علمی در این راه خطیر، بدون همکاری و مساعدت و همراهی سایر دستگاه ها توفیق چندانی نخواهد داشت و ضمن تقدیر از همراهی همه دستگاه ها و نهادهای نقش آفرین در برگزاری این رویداد بزرگ و تشکر از تیم دبیرخانه رویداد، برکات و دستاوردهای این رویداد ملی را به روح بلند شهدای خدمت تقدیم می نماییم.

منبع: