ماسک هزینه های حقوقی کاربران خسارت دیده از کارفرما را تقبل می کند

نیوزتل: شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به سبب پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلت فرم با رفتاری ناعادلانه از طرف کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
به گزارش نیوزتل به نقل از رویترز، ایلان ماسک مالک پلت فرم ایکس در یک پست نوشت: اگر کارفرمای شما به سبب پست یا لایک کردن محتوایی در این پلت فرم با شما برخوردی ناعادلانه داشته، ما هزینه های حقوقی شما را تامین می نماییم. وی در ادامه اضافه کرد: محدودیتی برای تامین این هزینه ها تعیین نشده است. ماسک بعدا در پاسخ به یک پست درباره ی این که هیچ چیزی سریع تر از تهدید به اقدام قانونی، یک رفتار در آمریکا را تغییر نمی دهد اظهار داشت: ما فقط شکایت نمی نماییم. اقدام ما بسیار پرسروصدا خواهد بود و هیات مدیره شرکتها را نیز ملزم به پاسخگویی می نماییم. ماه گذشته ماسک اعلام نمود تعداد کاربران ماهانه ایکس به رکورد جدید رسیده و نموداری را به نمایش گذاشت که آخرین تعداد را بیش از۵۴۰ میلیون کاربر نشان می داد. این رقم در حالی اعلام شده که شرکت با تغییرات سازمانی سریع روبرو است و اهتمام دارد درآمدهای درحال کاهش آگهی ها را ارتقا دهد. همین طور این تازه ترین تحول در مجموعه ای از اظهار نظرهای مدیران ارشد ایکس است که ادعا می کنند میزان استفاده از پلت فرم همچنان بالا است. ماسک در اوایل جولای اعلام نمود جریان مالی این پلت فرم همچنان منفی باقی می ماند برای اینکه درآمد آگهی ها ۵۰ درصد کم شده و میزان بدهی های پلت فرم بالا است.

منبع: