برای فروش ۵۰ محصول؛ افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر

توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی کرده که به شرکت ها امکان می دهد تا حداکثر ۵۰ محصول را برای فروش از راه نمایه خود عرضه کنند.

به گزارش نیوزتل به نقل از یواس نیوز، راه اندازی این توانایی بخشی از تلاشهای تازه توئیتر برای حضور در بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک از راه شبکه های اجتماعی است.
پیش از این فیسبوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند عرضه چنین خدماتی را برای کسب درآمد شروع کرده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه اندازی کنند.
نسخه آزمایشی این خدمات برای برخی کسب و کارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آیفون توئیتر استفاده می نمایند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
اپراتور وریزون در آمریکا هم که برای آزمایش این توانایی انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی سیم آیفون را به همین شیوه برای خرید عرضه نموده است. کاربران پس از انتخاب محصول در توئیتر برای خرید به وبسایت فروشنده اصلی هدایت می شوند.
توئیتر درحال آزمایش خرید از پخش زنده هم هست که به کاربران امکان می دهد در زمان مشاهده ویدیوهای زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدیوها مانند انواع البسه، لوازم جانبی و غیره باشند.

منبع: