نیوزتل: ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، لوح و تندیس برند پیشتاز بازار ایران را دریافت کرد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، از نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران بعنوان برند پیشتاز بازار ایران در سال ۱۴۰۰، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد. آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰، با حضور تعدادی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما اجرا شد. در این مراسم، لوح و تندیس برند پیشتاز ایران، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت که دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
در ارزیابی های انجام شده در این جشنواره، ۱۰۰ برند پیشتاز بازار ایران در زمینه های مختلف شناسایی شدند و در آیین پایانی، از ۲۰ برند برتر از میان این ۱۰۰ برند، بصورت ویژه و با اهدای لوح و تندیس، تقدیر گردید. جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، یکی از معتبرترین رخدادها و جوایز کشور است که در عرصه‌ی تجلیل از بالاترین و موفق ترین شرکت های ایرانی انجام می شود. این جشنواره فعالیت خودرا از سال ۱۳۸۴ شروع و تلاش نموده تا احترام به صنعتگر ایرانی و ثروت آفرینی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد. حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرائی رییس جمهور، مشاور عالی رییس جمهور، رییس کل بانک مرکزی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمسیون های صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در ادوار مختلف این جشنواره، از یک سو و استقبال سازمان ها از آن از طرف دیگر، نشان از جایگاه ویژه‌ی این مراسم دارد. همچون محورهای برگزاری این جشنواره، می توان به انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز در عرصه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکت های پیشتاز در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی موثر در عرصه های کسب وکار در ایران، انتخاب و معرفی استارتاپ های پیشرو در عرصه‌ی صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران موثر در عرصه‌ی کسب وکار و تولید ملی و انتخاب و معرفی یکصد برند پیشتاز ایران اشاره نمود. جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، طی ۱۴ دوره برگزاری، با بهره بردن از متخصصان ایرانی، درصدد ایجاد ساختار و مدلی منحصربه فرد و بومی، در اندازه گیری و کمی سازی جایگاه برندهای ایرانی بوده است. این جشنواره همیشه تلاش نموده تا بالاترین شرکتها و برندهای ایرانی که نقش ویژه ای در تولید ناخالص داخلی ایفا کرده اند را با اتخاذ رویکرد علمی و استفاده از فاکتورهای کاربردی، شناسایی و از آنان تجلیل کند. همچون با اهمیت ترین مؤلفه های مطرح در این ارزیابی، می توان به میزان آشنایی با برند، جایگاه اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، میزان وفاداری مشتری، رضایتمندی و وفاداری کارکنان و نیز فاکتورهای مربوط به سهم بازار، فروش، توزیع و… اشاره نمود. ایرانسل سال گذشته، در سیزدهمین دوره‌ی برگزاری این جشنواره نیز موفق شده بود در جمع ۱۰۰ برند پیشتاز ایران قرار گیرد.

منبع: