در حوزه ناوبری و تله ماتیک ؛ فعالان زیست بوم فناوری ایران به نمایشگاه روسیه می روند

به گزارش نیوزتل معاونت علمی و فناوری اعلام نمود پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ناوبری مسکو روسیه، میزبان فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشورمان در حوزه ناوبری و تله ماتیک می شود.

به گزارش نیوزتل به نقل از معاونت علمی و فناوری، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ناوبری مسکو-روسیه بعنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای تجاری روسیه ۶ تا ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و ۳۶ کشور دنیا در آن گرد هم می آیند تا دستاوردهای ناوبری خودرا برای بازاریابی یا شبکه سازی برای کار مشترک به نمایش بگذارند.
ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با برگزاری پاویونی تخصصی از حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق فعال در زمینه ناوبری در بخش حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و هوانوردی در این رویداد جهانی حمایت می کند. مشارکت آنها در این نمایشگاه در کنار معرفی توانمندی های داخلی به آشنا شدن بازیگران این زیست بوم با آخرین دستاوردهای جهانی در این حوزه نیز منجر می شود.
در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ناوبری مسکو روسیه محصولاتی در حوزه های «سیستم حمل و نقل ناوبری و اطلاعات»، «سیستم های نظارت بر ترافیک»، «سیستم های ناوبری دریایی و رودخانه»، «سیستم های کنترل ترافیک تجاری و مسافری»، «سیستم های کنترل ترافیک راه آهن»، «سیستم های ایمنی ترافیکی»، «مدیریت بحران»، «ناوبری ماهواره ای با دقت بالا»، «ناوبری و سیستم های اطلاعاتی خودرو»، «حمل و نقل عمومی»، «شناسایی ترافیک»، «اطلاع رسانی اضطراری و پاسخ گویی»، «خدمات مخابراتی حمل و نقل»، «فناوری و روش های بهبود دقت ناوبری»، «تست تجهیزات ناوبری ماهواره ای» و غیره ارائه خواهد شد.

منبع: