نیوزتل: برای اینکه در هنگام خرید جک درب برقی پارکینگ با قیمت های مناسب و بالاتر ، انتخابی درست و مطمئن داشته باشید موارد مهمی را مانند شمالی و جنوبی بودن مکان درب خودرو، نوع درب حیاط و پارکینگ ، تک لنگه و دو لنگه بودن، وزن درب و شرایط ویژه آن را باید مورد بررسی و کنترل قرار داد.

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی، جک کنترلی و حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ پنجره باید بدانید

تا چند سال پیش شما در خیابان های هر شهری که قدم میزدید شاهد کرکره های دستی بودید. کسبه ی سحر خیزی که صبح ها  با زحمت فراوانی کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها آن را پایین می آوردند. یا نقاش هایی را می دیدی که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی هستند.  با گذشت زمان کرکره های دستی به دلیل جنس آهنی آن ها در برابر باد و باران ظاهر زیبای خود را از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی دوباره داشتند. گاهی زنگ می زدند و صاحبان خود را به زحمت می انداختند. کرکره های سنتی پس از چند سال خدمت به کاسبان و بازاریان آرام آرام جای خود را حفاظ های آکاردئونی می دادند.

 

کرکره برقی

کرکره های برقی برای افزایش امنیت به مغازه ها و فروشگاه ها و یا پارکینگ های مناطق مسکونی مورد استقبال زیادی قرارگرفته است. وجود تنوع بالا در جنس، نوع، طرح و رنگ در تیغه هایی که در آن بکاربرده می‌شود نقش بسزایی در خرید این نوع درب‌ها دارد. قیمت کرکره برقی بسته به نوع درب ومحل نصب و درخواست سیستم های مازاد جهت افزایش کارآیی و ایمنی درب متفاوت است؛ مثلا درخواست درب برای یک پارکینگ منزل مسکونی با تردد پایین هرگز قابل مقایسه با درب کرکره ای نصب شده در مراکز آمبولانس و یا آتش نشانی نیست؛ زیرا در چنین مراکزی عدم اتلاف وقت بسیار دارای اهمیت است؛ و باید از بهترین موتورها با سرعت های بسیار بالا و قوی استفاده کرد.

 

با آوردن اسم کرکره برقی ( کرکره اتوماتیک ) همه ما به یاد مغازه ها و درب‌ های آن ها می افتیم. امروزه بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها مجهز به کرکره برقی می باشند. زیرا استفاده از این کرکره ها اول این که ایجاد امنیت می کند برای فروشگاه و علاوه بر این از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. اما استفاده از کرکره های برقی تنها به مغازه ها و فروشگاه ها خلاصه نمی شود. خیلی از خانه ها خصوصا در مناطق شمالی کشور مجهز به این کرکره ها می باشند. خوبی کرکره برقی دوام زیاد آن ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است . با توجه به کاربرد های جذابی که کرکره برقی دارد.

 

جک برقی درب پارکینگ

اهمیت استفاده از جک درب پارکینگ یا جک برقی در آسایش مردم قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های پارکینگ ساختمان مجهز به جک پارکینگ هستند. در این میان انتخاب یک جک کنترلی درب پارکینگ مناسب ازجمله دغدغه های مشتریان در این زمینه می باشد. امروزه بیشتر درب های ساختمان‌ها به منظور دسترسی راحت تر برای ساکنین مجهز به جک پارکینگی شده‌اند و با فشردن یک دکمه به راحتی درب برای ورود و خروج باز می‌شود.

 

برای اینکه در هنگام خرید جک درب برقی پارکینگ با قیمت های مناسب و بالاتر ، انتخابی درست و مطمئن داشته باشید موارد مهمی را مانند شمالی و جنوبی بودن مکان درب خودرو، نوع درب حیاط و پارکینگ ، تک لنگه و دو لنگه بودن، وزن درب و شرایط ویژه آن را باید مورد بررسی و کنترل قرار داد . در زیر انواع مدل جک درب پارکینگ مناسب تردد زیاد و بالا و تردد کم خودرو در برند های ایرانی و خارجی معرفی شده است .

هزینه ریموت دار کردن درب پارکینگ و برند های جک کنترلی پارکینگی کنترلی درب حیاط ماشین رو یا جک برقی ورودی درب آهنی متفاوت است که بر روی درب لولایی پارکینگ یک ساختمان نصب می گردد و جک در بازکن درب پارکینگ ماشین رو توسط برق‌ با ریموت (می‌توان قبل از رسیدن به پارکینگ ، درب کنترلی را به کمک جک پارکینگی و با ریموت باز نمود و در زمان صرفه‌ جویی کرد ) کنترل می شود.

حفاظ شاخ گوزنی

یکی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار حفاظ شاخ گوزنی می باشد که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. این نرده علاوه بر این که تعداد زیادی نقطه های تیز در دیوار شما ایجاد می کند و نسبت به روش های دیگر قیمت مناسبی دارد، از لحاظ زیبایی جلوه خوبی به ساختمان می دهد و از این رو انتخاب اکثر معماران برای ساختمان ها شده است. حفاظ شاخ گوزنی امروزه از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ دیوار  برخوردار است.

 

نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط چه مزایایی نسبت به سایر نرده های روی دیوار دارد؟ نوک های تیز و برنده نرده شاخ گوزنی عبور افراد را کاملا غیر ممکن می سازد. تراکم و در هم تنیدگی شاخک ها علاوه بر جلوه نا منظم زیبا ایجاد امنیت بالایی را به وجود می آورند. به علت طول زیاد(طول ۲ متری)بعد از نصب کاملا یکدست و در هم تنیده می شود. نرده شاخ گوزنی که به محافظ شاخ گوزنی نیز معروف است.

یکی از بهترین نمونه های حفاظ دیوار است که در حفاظ دیوار حیاط ، نرده فلزی بالکن، و سایر مناطق دیگر کاربرد دارد. همانطور که گفته شده زیبایی خاصی به نمای خارجی ساختمان می بخشد. برای رنگ نرده حفاظ شاخ گوزنی همانطور که گفته شده از رنگهای الکترواستاتیک استفاده می شود. که دربرابر عوامل محیطی ماندگار باشد. جنس نرده شاخ گوزنی نیز از جنس فولاد می باشد. بهتر است تراکم نرده ها بالا باشد تا مانع عبور باشد. استفاده از آهن مرغوب باعث می شود که نرده خم نشود و همچنین امکان برش آن در ارتفاع بالا وجود نداشته باشد. بهتر است برای داشتن ایمنی بیشتر، هزینه های مرتبط با آن را هم متقبل شوید. استفاده از این حفاظ زیباتر و ایمن تر از نصب نرده ساده است.

 

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره آهنی ساده، برای محل کار گزینه مناسبیه، چون بیشتر از ظاهر، کاربرده حفاظه که اهمیت داره البته که کافیه رنگ حفاظ پنجره فلزی رو با سایر لوازم یا رنگ دیوارها، هماهنگ کنید و از یک طرح ساده، یک دکور ست بسازید. قیمت بهترین مدل های حفاظ پنجره با توجه به طرح ساده و فرفورژه و شیک بودن آن محاسبه می شود. میله‌های فلزی، یکی از محبوب‌ترین انواع محافظ‌های کلاسیک، برای انواع پنجره هستن که همچنان هم برای ساختمان‌های اداری،  کارگاه‌ها یا کارخانه ها،  یک گزینه مناسب محسوب میشن. نسل های جدید این نرده ها بسیار متفاوت از چیزی هست که در یاد عموم مردم از طراحی های کلاسیک به جا مانده است.

امروزه پنجره ها به عنوان یکی از بخش های خانه و آپارتمان ها نقش روشنایی و ایجاد ارتباط با محیط را فراهم می کنند این بخش از منزل بسیار مهم می باشد به همین خاطر می باشد که بسیار مورد توجه قرار میگیرد ، انواع مختلفی از پنجره های امروزه در بازار موجود می باشد که هر فرد با توان مالی خود ، طرح نمای ساختمان خود یکی را انتخاب و سفارش می دهد از مهمترین انواع پنجره های می تواند به پنجره های دوجداره ، پنجره آلومینیوم ، پنجره آلوود ، پنجره ترمال بریک اشاره کرد.

اما پنجره ها به دلیل اینکه از شیشه ساخته می شود ند امنیت چندانی ندارد مخصوصا پنجره هایی که در طبقه های اول و دوم می باشد ، حال سوال اینجاست برای محافظ از منزل برای جلوگیری از ورود سارقین از طریق پنجره باید چیکار کنیم ، برای اینکه در هنگام ضربه شیشه های پنجره نشکند مخصوصا برای طبقه های پایین چیکار کنیم ؟

حفاظ پنجره برای هر خانه ای و یا هر ساختمانی امری ضروری می باشد. اگر طبقه اول باشید نصب حفاظ به صورت قانون می باشد. یعنی قانون به شما می گوید که حتما باید آن را برای پنجره های خود نصب کنید. در نوین خانه به دلیل اینکه کارهای تعمیر درب چوبی را انجام می دهیم تماس های بسیار زیادی برای تعمیر درب با ما گرفته می شود که دزد با مشت و لگد و یا به هر طریقی قفل درب را شکسته است. به همین دلیل حتما به شما توصیه می کنیم که فقط به نصب حفاظ برای پنجره ها اکتفا نکنید و حفاظ برای درب نیز نصب کنید تا دزدها نتوانند با شکستن قفل به خانه شما راه پیدا کنند. حتما اگر می خواهید به مسافرت بروید نیاز به قفل کردن حفاظ پیدا می کنید و این کار را حتما باید جدی بگیرید.