توئیتر کیفیت نازل آپلود ویدیوها را اصلاح کرد

به گزارش نیوزتل توئیتر می گوید کیفیت آپلود ویدیوها را در این شبکه اجتماعی ارتقا داده تا آنها به شکلی واضح تر قابل مشاهده باشند.

به گزارش نیوزتل به نقل از انگجت، حساب رسمی پشتیبانی توئیتر اعلام نموده بروزرسانی هایی در وبسایت آن انجام شده تا مشکل پایین بودن کیفیت ویدیوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی برطرف شود.
از زمان راه اندازی توئیتر تا به امروز کیفیت پایین نمایش ویدیوها در این شبکه اجتماعی یک مشکل همیشگی بوده و باوجود اعتراض های مکرر کاربران برای مرتفع ساختن آن چاره اساسی عرضه نشده است. ظاهراً توئیتر برای افزایش سرعت آپلود ویدیوها آنها را به تکه های کوچک تری تقسیم کرده و ارسال می کند. این کار با اینکه سبب بیشتر شدن سرعت پردازش ویدیوها می شود، اما کیفیت نسخه خروجی نهایی ویدئوی تهیه شده را می کاهد.
این خدمات هنوز از راه استودیوی رسانه ای توئیتر در دسترس قرار نگرفته است. این ابزار به کاربران امکان می دهد تا به همه فایل های ویدئویی ارسالی در توئیتر دسترسی داشته باشند. این تغییرات تنها در مورد ویدئوهایی که از این پس آپلود شوند و نه ویدیوهای قدیمی اعمال می شود.
کاربران توئیتر می گویند تغییرات کیفیت ویدیوهای آپلود شده جدید در مقایسه با ویدیوهای قدیمی محسوس است و ظاهراً فشرده سازی این ویدیوها کمتر است. اما کیفیت آنها هنوز کمتر از ویدئوهایی است که در سایت هایی مانند یوتیوب در دسترس می باشد.