معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس

رئیس پارک فناوری پردیس اظهار داشت: باتوجه به اینکه پروژه های پژوهشی از جانب دانشگاه به اساتید عرضه می شود، پارک فناوری پردیس پروژه ها را بر مبنای نیاز فناورانه به صنایع معرفی می کند تا اجرایی شوند.
به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم رونمایی از دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه نفت و انعقاد قراردادهای تبادل فناوری پارک فناوری پردیس که با حضور ستاری معاون علمی و فناوری در محل معاونت علمی برگزار شد اظهار داشت: برنامه طرح جهش تجارت فناوری برای بهم رسانی فناورانه شرکتهای دانش بنیان با صنایع کشور در پارک فناوری پردیس از آغاز سال اجرایی شد. وی بیان نمود: این برنامه ها تحت عنوان بهم رسانی فناورانه اجرایی شده که تا کنون به بیشتر از ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است. رئیس پارک فناوری پردیس اظهار داشت: بهم رسانی در طرح جهش تجارت فناوری پارک پردیس دو برابر شده است و این یک برنامه تهاجمی و رو به جلو خواهد بود.
وی ضمن اشاره به قرار داد ۳۰۴ میلیارد تومانی که امروز در محل معاونت علمی منعقد شد، اظهار داشت: این مبلغ قرارداد بر مبنای فعالیت ۵۰ کارگزار فعال در این طرح صورت گرفته است. صفاری نیا اظهار داشت: تا چند سال قبل بروکرهای فناوری که تبادل عرضه و تقاضا انجام می دهند در کشور نداشتیم اما شبکه فن بازار ملی ایران توسعه فناوری به این روش را در پیش گرفته است. وی اظهار داشت: با عنایت به این که پروژه های پژوهشی از جانب دانشگاه به اساتید عرضه می شود، پارک فناوری پردیس پروژه ها را بر مبنای نیاز فناورانه به صنایع معرفی می کند و در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع از شرکتهای دانش بنیان کمک می گیرد.