کنترل کیفیت هوا با یک دستگاه کوچک قابل حمل

به گزارش نیوزتل یک دستگاه کنترل کیفیت هوا معروف به ˮBREATHE Smart ۲ˮ دستگاهی قابل حمل است که سطح آلودگی هوا را در لحظه نشان داده است.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، آلودگی و ذرات معلق در هوا در همه جا وجود دارند و هوایی را که ما تنفس می نماییم برای سلامتی ما خطرناک می کنند. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی(WHO)، تعداد قربانیان ناشی از آلودگی هوا در جهان هر ساله ۴.۲ میلیون نفر است. ازاین رو تردیدی نیست که باید به هر نحو از خود در مقابل این خطر مراقبت نماییم.
دستگاه کنترل کیفیت هوا معروف به “BREATHE Smart ۲” دستگاهی قابل حمل است که سطح آلودگی هوا را در لحظه نشان داده است. این دستگاه، آلودگی هوا را با یک سنسور دقیق لیزری اندازه گیری می کند و شاخص کیفیت هوا(AQI) را در هر مکان نشان داده است.
استفاده از این دستگاه هم آسان است و ظرف چند ثانیه تنظیم می شود. مهم تر اینکه به هیچ تلفن هوشمند، برنامه یا حق اشتراکی جهت استفاده از آن نیاز نیست.
با استفاده از این دستگاه می توان دانست که چه زمانی برای بیرون رفتن از خانه مناسب می باشد و چه زمانی بهتر است که در خانه بمانیم. این دستگاه حتی ریزگردهای مضر و ذرات دود سیگار را هم تشخیص می دهد.
علاوه بر اینها، یک نمودار از تاریخچه قرائت های حداکثر ۳۰ روزه این دستگاه قابل دسترسی است.
این دستگاه دارای پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی است و به قدری کوچک است که به سادگی در کف دست کاربر قرار می گیرد.
دستگاه کنترل کیفیت هوای “BREATHE Smart ۲” صد و بیست دلار قیمت دارد.