شاید این سئوال اکنون پیش بیاید که چه کسانی می توانند جهت اجاره انبارعمومی در تهران اقدام کنند؟ چرا اجاره انبار باید انجام شود؟

یافتن محلی برای انبار برای وسایل منزل و یا اقدام برای نگهداری کالای تجاری یکی از دغدغه های تعداد زیادی از همشهریان تهرانی است است. کسانی که به هرعلتی به اجاره انبار نیاز دارند از جمله اشخاص حقیقی و حقوقی که به علل مختلفی از جمله جابجایی، نیاز به انبار کردن برخی از وسایل و کالا های تجاری خواستار استفاده از انبار ارزان هستند. شاید این سئوال اکنون پیش بیاید که چه کسانی می توانند جهت اجاره انبارعمومی در تهران اقدام کنند؟ چرا اجاره انبار باید انجام شود؟

 

دلایل اجاره انبار

افراد عادی به خصوص زمانی که قصد جابجایی وسایل به دلایلی مانند بازسازی خانه، اثاث کشی و یا مهاجرت دارند، می توانند جهت نگهداری وسایل و لوازم خود بطور موقت از این انبارهای کانتینری استفاده کنند .
 

نگهداری برخی از کالاها: یکی از کاربردهای عمده این انبارهای کانتینری این است که برخی اجناس و کالاهایی که قرار است در زمان خاصی به بازار فرستاده شوند را می توان در آنها انبار و نگهداری کرد.
 

تجارت و بازرگانی خارجی: تجاری که به امور صادرات و واردات مشغولند می توانند کالاها و اجناس خود را در این انبارها قرار دهند تا زمانی که بخواهند آنها را به مناطق دیگر در داخل و یا خارج از کشور ارسال کنند .

سازمان ها، نهادها، شرکت ها و یا موسسات دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی که به هر دلیلی برای مدتی باید بخش یا تمام وسایل و لوازم خود را در انبار نگهداری کنند .

 

مزایای اجاره انبار در تهران
 

انبارهایی کاملا ایمن

اجاره انبار ارزان با ابعاد مختلف

بدون رهن و پیش پرداخت

انبار اختصاصی و روبسته(کانتینر)

۲۰ و ۴۰ فوت

دسترسی مناسب

پلمپ انبار درمدت قرارداد

بیمه وسایل شما

وجود نگهبان بیست و چهار ساعته

وجود سگ و دوربینهای پیشرفته