ربات جدید سونی احساسات کاربران را درک خواهد نمود

به گزارش نیوزتل بنابر گزارش ها پتنت جدید سونی یک ربات خودکار است که می تواند با گیمرها صحبت کرده و احساسات آنها را درک کند.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا، پتنت جدید سونی مربوط به کنسول پلی استیشن ۵ که اخیراً این شرکت از آن رونمایی کرده و کنترلر DualSense که نسل آینده و پیشرفته کنسول بازی این شرکت است، نیست.
بنابر گزارش ها این شرکت به تازگی پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده که نشان داده است که این شرکت احیانا در حال کار بر روی یک ربات خودکار است که می تواند در هنگام بازی با گیمرها صحبت کند و احساسات آنها را تشخیص دهد.
این ربات شامل یک واحد سنجش احساس خواهد بود که می تواند احساسات کاربر را تشخیص دهد بخش دیگر این ربات واحد مدیریت داخلی است که وضعیت داخلی ربات را بسته به احساسات کاربر تعیین می کند. بخش دیگر واحد مدیریت عمل خواهد بود که این مورد سبب می شود ربات دریابد در هرلحظه چه کاری باید انجام دهد و واحد پردازش خروجی هم به ربات در انجام عملیات کمک می نماید.
درون این ربات یک میکروفون، بلندگو، دوربین و یک سنسور زیستی تعبیه شده که می تواند ضربان قلب گیمر و میزان تعریق وی را ردیابی کند. این ربات همینطور امکان دارد دارای قطعات مکانیکی باشد که به آن امکان انجام واکنش بهتر در مقابل احساسات گیمر را می دهد.
سونی در پرونده ثبت پتنت از این ربات تحت عنوان”بازیکن مشترک” یاد کرده است چونکه هنگام بازی با گیمر همراهی می کند.
سونی همینطور نسخه تولید شده از کامپیوتر این ربات را این گونه توصیف کرد که امکان دارد در واقعیت مجازی از راه یک وسیله نصب شده مانند هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مشاهده شود.