خدمات گوگل برای مدیریت مسافرت ها در عصر کرونا

به گزارش نیوزتل باوجود شیوع گسترده کرونا و خانه نشینی میلیاردها نفر در سرتاسر جهان، برخی هنوز مجبورند به مسافرت بروند و از همین رو گوگل خدمات مسافرتی خویش را به روز کرده است.

به گزارش نیوزتل به نقل از انگجت، در صورت کاوشهای مربوط به مسافرت در جستجوگر گوگل، این موتور جستجو محدودیت های مسافرتی اعمال شده، سیاست گذاری های تازه شرکت های هواپیمایی در مورد لغو پروازها و هرگونه تحول جدیدی در این حوزه را به اطلاع کاربران می رساند.
همچنین گوگل تغییراتی را در جستجوگر خود اعمال کرده تا نتایج کاوشهای مربوط به سفر با دقت و سرعت بیشتری در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. بعنوان مثال در زمان جستجوی پرواز، هتل و غیره گوگل محدودیت های مسافرتی و اقامتی مربوط به مقصد را هم در صدر نتایج جستجو به اطلاع کاربران می رساند. این خدمات در صورت جستجوی نام هتل ها در برنامه نقشه گوگل هم قابل مشاهده می باشد.
همچنین در صورت امکان، گوگل لینکی از اطلاعات مسافرتی کشور مقصد که به تأیید مقامات محلی رسیده باشد را در دسترس کاربران قرار می دهد. در مورد پروازهای مختلف این کار از راه لینک دادن به صفحه سفارش های مسافرتی هر شرکت هواپیمایی در سایت خود آن انجام می شود. البته باید توجه داشت که این اطلاعات امکان دارد به سرعت تغییر کنند.