عرضه مجانی کتاب های الکترونیکی و صوتی به قرنطینه شدگان

به گزارش نیوزتل شرکت اپل به منظور تشویق مردم آمریکا به در خانه ماندن و ادامه قرنطینه خانگی مبادرت به عرضه کتاب های الکترونیکی و صوتی به صورت مجانی به آنها کرده است.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اپل هم اکنون به کاربران برنامه کتاب در ایالات متحده به صورت مجانی خدمات می دهد.
بدین ترتیب از این پس که کاربران در آمریکا این برنامه را باز کنند، اعلانی را مشاهده می کنند که از آنها دعوت می کند به کاوش در میان کتاب های رایگان، خواندن کتاب برای بچه ها و کتاب های صوتی برای کل خانواده بپردازند.
کاربر با ضربه زدن روی این پیام به یک مجموعه هدایت می شود که در آن می تواند یک کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی را از انواع ژانرها انتخاب نماید.
این کار نشان داده است که اپل در تلاش است تا به افرادی که در طول همه گیری کروناویروس جدید در خانه حبس شده اند، کمک نماید. البته به نظر می آید این یک پیشنهاد و امکان کوتاه مدت است، ازاین رو علاقه مندان باید هرچه سریع تر از آن استفاده کنند.
همینطور برنامه هایی وجود دارند که به کاربران امکان می دهند کتاب های الکترونیکی و صوتی بیشتری را از کتابخانه های محل خود قرض بگیرند. تمام آنچه کاربران نیاز دارند یک کارت کتابخانه است که دریافت آن هم مجانی است.