آخرین پرواز جمعی از نخبگان ایرانی، پیام تسلیت دانشگاه وسترن به دنبال جان باختن دانشجویان ایرانی در سانحه هوایی

به گزارش نیوزتل به دنبال حادثه دردناک سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی و جان باختن برخی از دانشجویان نخبه، رئیس دانشگاه ˮوسترنˮ از دست دادن چهار تن از دانشجویان ایرانی این دانشگاه در این حادثه را تسلیت گفت.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه وسترن، “آلن شپرد”(Alan Shepard) رئیس دانشگاه “وسترن”(Western) که در “اُنتاریو” کانادا قرار دارد به صورت رسمی، اطلاعیه ای صادر کرد و کشته شدن چهار دانشجوی ایرانی این دانشگاه در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.
وی در این پیام تسلیت نوشت:
دانشجویان و همکاران عزیز،
با ابزار ناراحتی باید اعلام کنم که دانشگاه وسترن چهار تن از دانشجویان خویش را در سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در ایران از دست داده است.
سه تن از آنها دانشجوی فعلی و یک تن از آنها از ورودی های جدید بود.
با عنایت به احترام به خانواده آنها، ما اسامی این دانشجویان را اعلام نمی نماییم تا اطلاعات دقیق تری به دست آوریم.
ما برای از دست دادن آنها و پرسنل پرواز عمیقا غمگین هستیم.
آلن شپرد” در پایان از برگزاری یک مراسم از در غم از دست دادن این دانشجویان اطلاع داد و از دانشجویان دانشگاه وسترن درخواست نمود که در اجتماعی به احترام این جانباختگان گردهم آیند.

به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا، غزل نوریان” دانشجوی انرژی مواد نانوفوتونیک، “میلاد نهاوندی” دانشجوی تولیدات صنعتی زیستی، “حدیث حیات داوودی” دانشجوی مرکز علوم تحقیقات الکتروشیمی و خوردگی مقطع دکتری و “ساجده سرائیان” که دانشجوی جدید الورود این دانشگاه بود، قرار بود در رشته مهندسی شیمی مقطع کارشناسی در این دانشگاه شروع به تحصیل کند.