یک طرح مفهومی از گوشی تسلا منتشر گردید

نیوزتل یک طرح مفهومی از گوشی تسلا منتشر گردید
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا، “ایلان ماسک” مدیرعامل تسلا بعنوان فردی خلاق و غیرقابل پیش بینی شناخته می شود و همیشه با توسعه فناوری های گوناگون همه افراد را شگفت زده می کند. حالا یک طراح صنعتی هلندی با انتشار چند تصویر ادعا کرده است اگر ایلان ماسک روزی قصد طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند را داشته باشد، گوشیها اینگونه که وی به تصویر کشیده، خواهد بود.
تسلا طی دو دهه گذشته وقت خودرا برای دستیابی و توسعه فناوری های عرصه خودرو و موشک های فضایی صرف کرده است. به نظر شما اگر این فرد روزی بخواهد یک گوشی توسعه دهد آن گوشی چگونه خواهد بود؟

مارتین هاجک طراح صنعتی هلندی بتازگی چند تصویر در سایت خود منتشر نموده و گفته است اگر ایلان ماسک روزی بخواهد گوشی توسعه دهد طراحی گوشی آن احیانا شبیه خودروی مدل اس ایکس تسلا خواهد بود. مارتین هاجک علاوه بر این پیش بینی طراحی ای درباره خودرو مفهومی Citroen eCV نیز منتشر نموده است.
با عنایت به گفته های این طراح، گوشی هوشمند تسلا احیانا تسلا مدل P نام خواهد داشت و رنگ آن قرمز براق خواهد بود و دارای اسپیکرهای قدرتمند مجهز به الیاف کربن خواهد بود که این مساله آنرا به یک گوشی اسپرت تبدیل می کند و بجای شکل جعبه ای، لبه های این تلفن هوشمند گرد خواهد بود و صفحه نمایش آن نیز به شکلی برجسته است و چیزی شبیه به گوشیهای فعلی موجود در بازار نخواهد بود.

منبع: