گوگل فوتو به قابلیت چت و ارسال عکس مجهز می شود

نیوزتل: گوگل اخیرا قابلیت جدیدی به ˮگوگل فوتوˮ اضافه کرده که امکان چت و به اشتراک گذاشتن عکس را برای کاربران فراهم می آورد.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، یکی از بهترین نکات در مورد سرویس “گوگل پلاس”، امکان عکسبرداری آن است که به کاربران امکان می دهد تصاویر خودرا از فاصله دور یا نزدیک با یکدیگر به اشتراک گذارند و درباره آنها صحبت کنند. گوگل اخیرا از قابلیت جدیدی برای سرویس “گوگل فوتو”(Google Photos) رونمایی کرده که آنرا به یک پیام رسان شخصی تبدیل می کند.
این توانایی جدید، به کاربران امکان می دهد تا تصاویر و فیلم های خودرا به اشتراک گذارند. کاربران می توانند هنگام به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های خود، آنها را به چت خصوصی در نسخه وب یا تلفن همراه اضافه کنند. همین طور امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن نیز در مورد تصاویر و فیلم ها و ذخیره آنها وجود خواهد داشت.
“ژانوی شاه”(Janvi Shah)، مدیر تولید گوگل فوتوز در پست وبلاگ خود نوشت: قرار نیست که این توانایی، جایگزین اپلیکیشن های چت کنونی شود اما ما امیدواریم که بتواند کمک نماید تا کاربران، خاطرات خودرا با خانواده و دوستان به اشتراک گذارند. این توانایی می تواند یک سکوی پرتاب بزرگ برای مکالمه باشد.
امکان اجرای این توانایی جدید برای سرویس های اندروید و iOS در هفته آینده فراهم خواهد شد.

منبع: