با وارد کردن پسورد اشتباه! گاف مشاور امنیت سایبری سابق ترامپ فاش شد

به گزارش نیوزتل اخیرا فاش شده آیفون مشاور سابق امنیت سایبری دونالد ترامپ به علت وارد کردن پسورد اشتباه قفل شده بود. او مجبور شده برای باز کردن دستگاه به اپل استور رجوع کند.
به گزارش نیوزتل به نقل از هافینگتون پست، اخیرا فاش شده رودی جولیانی مشاور امنیت سایبری سابق دونالد ترامپ یکبار به علت وارد کردن پسورد اشتباه آیفون خویش را قفل کرده و مجبور شده از کارمندان اپل استور کمک بگیرد! به نوشته رسانه های مختلف این رویداد مربوط به فوریه ۲۰۱۷ است و چند هفته بعد از آن اتفاق افتاده که جولیانی بعنوان مشاور امنیت سایبری دونالد ترامپ انتخاب شد! ترامپ هنگام معرفی جولیانی برای پست مشاور امنیت سایبری او را یک کارشناس خبره در این عرصه نامید. البته هم اکنون جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ است. یکی از خبرنگاران شبکه خبری ان بی سی به اسناد سرویس های داخلی اپل مربوط به رجوع جولیانی به فروشگاه اپل استور دست یافته است. در این اسناد آمده است: مشتری در حالی به ما مراجعه نمود که پسورد آیفون خویش را فراموش کرده بود و دستگاه او غیر فعال بود.
جولیانی هم این خبر را در توئیتر تایید نمود. وی در توئیتر نوشت: آخرین باری که موبایلم در FBI کنترل شد، مجبور شدم از اپل بخواهم قفل آیفونم را باز کنم. همه ما انسان هستیم…. این درحالی است که در این طی هفته های اخیر گاف های فناوری گوناگونی از جولیانی فاش شده است.