آغاز فروش گوشی گیمینگ ایسوس در آمریکا

نیوزتل: جدیدترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شرکت ایسوس(ASUS) موسوم به ˮROG Phone IIˮ با قیمت نهصد دلار در آمریکا آغاز شد.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، بعد از مدت ها انتظار بالاخره گوشی مخصوص بازی(gaming) شرکت ایسوس به نام “ROG Phone II” در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.
مشتریان آمریکایی از امروز می توانند این گوشی را با قیمت ۸۹۹٫۹۹ دلار در وب سایت ایسوس و فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. آمازون نیز بزودی فروش آنرا در دستور کار قرار خواهد داد.
مدلی که الان در ایالات متحده موجود است نسخه “الایت”(Elite) است که دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک مودم طبقه بندی ۱۸ LTE است که قابلیت بارگیری(دانلود) با سرعت ۱٫۲ گیگابیت بر ثانیه را دارد.

ایسوس می خواهد در اواخر سال جاری نسخه “Ultimate” این گوشی را نیز به آمریکا بیاورد. این مدل از مودم سریع تر Cat 20 LTE و فضای ذخیره داخلی یک ترابایت برخوردار می باشد. همین طور بجای سطح براق، دارای سطحی مات خواهد بود.
هر دو نسخه از پردازنده جدید اسنپ دراگون ۸۵۵+، رم ۱۲ گیگابایتی، نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی، صفحه نمایش AMOLED 120Hz و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشند.

نکته ای که در مورد “ROG Phone II” باید به آن توجه داشت این است که این گوشی فقط با اپراتورهای AT&T، T-Mobile یا MVNO قابل استفاده می باشد.

منبع: