به مناسبت نیمه شعبان؛ اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل به مدت یک هفته مجانی شد

به گزارش نیوزتل شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان استفاده از اینترنت همراه ۳Gو ۴G مشترکین سیم کارت های خویش را به مدت یک هفته مجانی اعلام نمود.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، در این برنامه تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته و در چارچوب سرویس اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» اینترنت همراه نامحدود، هدیه می گیرند.
این طرح از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آنها می توانند در صدها شهر مشمول طرح شاتل موبایل پلاس از بسته اینترنت هدیه نامحدود ۳Gو ۴G بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا قبل از ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ فروردین نسبت به فعال سازی و برقراری نخستین تماس از سیم کارت های خود اقدام نموده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت مجانی و تا سقف مصرف منصفانه ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.
متقاضیان برای اطلاع از طرح ها و بسته های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم‎کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل موبایل پلاس، می توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir رجوع یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.