استراحتگاه دست هنگام کار با موس ساخته شدبعلاوهفیلم

نیوزتل: شیوه استفاده ما از موس و کیبورد کامپیوتر در طول این سال ها تغییر نکرده است، اما این بدان معنا نیست که ما باید در هنگام استفاده از آنها درد و ناراحتی را تجربه نماییم.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، واقعیت زندگی مدرن این است که تقریباً هر روز ساعت ها مقابل کامپیوتر می نشینیم و در حالیکه شانه ها جمع شده اند و مچ دست در هنگام استفاده از موس خسته می شود و غیره با آن کار می نماییم. کامپیوتر ها و فناوری به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل گشته اند، اما درد و رنجی که بدن ما بر اثر استفاده از آنها متحمل می شود باید برطرف شود و باید به فکر یک چاره برای رفع همه این خستگی ها و دردها بود.
حالا یک شرکت اسلوونیایی یک پد ارگونومیک قابل اتصال به میز کامپیوتر موسوم به “Mouzen” را طراحی نموده است که مانع از خسته شدن شانه و دست می شود و قسمتی از مشکلات کار طولانی با کامپیوتر را برطرف می کند.
طراحی بدیع و بی نقص این محصول موجب می شود ضمن ایجاد راحتی در استفاده از کامپیوتر، جاگیر و مشکل ساز نباشد. Mouzen شما را قادر می سازد موقعیت مچ دست و بازوی خودرا در هنگام کار با موس کامپیوتر بهینه سازی کنید.

به لطف فناوری ERGOFlow شما دست خودرا روی پد مخصوص این محصول می گذارید و درحالی که موقعیت صحیح قرارگیری دست را حفظ می کنید قادر به حرکت آزادانه و راحت دست و مچ خود می باشید، بدون اینکه خودرا در معرض لطمه قرار دهید.
امروزه لطمه های فیزیکی ناشی از استفاده مداوم از کامپیوتر رایج شده و دانشمندان در حال مطالعه میزان ضرر نشستن طولان مدت در مقابل کامپیوتر و عوارض آن هستند.
بیشتر از ۱۰۰۰ ساعت برای تحقیق و توسعه Mouzen وقت صرف شده است و سپس ساخت هفت نمونه اولیه، محصول نهایی هم اکنون آماده تولید است. این محصول در سه رنگ سیاه و سفید، سفید و خاکستری فضایی عرضه می شود. در ساخت آن باز از مواد مقاوم استفاده شده است.

نصب Mouzen باز بسیار آسان است و تنها شش ثانیه طول می کشد و تقریباً روی هر میز کاری نصب می شود. این محصول یک آچار آلن برای تنظیم با میز همراه دارد.
پد نگهدارنده این محصول دارای چندین کمک فنر، ضربه گیر و صداگیر است که موجب می شود کاربران با خیال راحت دست خودرا آزادانه حرکت دهند.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4