آیفون های سال آینده دوربین ۳ بعدی لیزری دارند

نیوزتل: شرکت اپل احتمالاً از یک فناوری جذاب و مشتری پسند در آیفون های سال ۲۰۲۰ خود استفاده خواهدنمود.
به گزارش نیوزتل به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اپل برای بهبود عکاسی و فیلم برداری آیفون برنامه دارد و امکان دارد قدم را فراتر از اضافه کردن یک دوربین عقب سوم بگذارد.
منابع بلومبرگ می گویند که این غول تکنولوژی در حال توسعه یک سیستم دوربین سه بعدی است که از اسکنر لیزری استفاده می نماید تا اطلاعات عمقی را در فواصل بسیار بزرگ تر از سیستم نمایش نقطه ای که در فناوری تشخیص چهره آیفون های فعلی استفاده می شود، دریافت کند.
گفته می شود که هدف اصلی اپل دستیابی به فناوری واقعیت افزوده در آیفون های سال ۲۰۲۰ است. این امر می تواند ابعاد و اندازه ها را اندازه گیری نماید، همین طور به گرفتن تصاویر اصلاحا پرتره کمک می نماید چونکه دوربین برای گرفتن آن نیاز به تشخیص اشیای پس زمینه دارد.
طبق گفته یکی از منابع، شرکت اپل با شرکت سونی درباره آزمایش حسگرها صحبت کرده است.
اگر این شایعات درست باشد، اپل می تواند اواخر سال ۲۰۲۰ آیفون های لیزری را معرفی نماید.
شرکت اپل می خواست ارتقای خودرا در سال ۲۰۱۹ انجام دهد، اما به دلیلهای نامعلومی آنرا به تعویق انداخت. پس برای امسال شما مجبور به سازش با ارتقاهای دیگر خواهید بود که شامل دوربین عقب سوم و احتمالاً یک سنسور بهبود تشخیص چهره و همین طور تغییر درگاه شارژ از پورت های کنونی به USB-C است.
بعضی می گویند اپل در حال برنامه ریزی نسخه های به روز شده از آیپد معمولی و آیپد مینی برای انتشار در سال ۲۰۱۹ است.
طبق این برنامه ریزی اپل در آینده نزدیک بسیار پرمشغله خواهد بود و احتمالاً با جلب رضایت مشتریان روزهای بهتری در انتظار این شرکت خواهد بود.