رونمایی اینفینیتی از خودروی شاسی بلند برقی

به گزارش نیوزتل شرکت اینفینیتی تازه ترین خودروی برقی لوکس و چشم نواز خویش را این هفته در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

به گزارش نیوزتل به نقل از نیواطلس، هم اکنون نمونه مفهومی یا اولیه خودروی مذکور ساخته شده و معلوم نیست چه زمانی این اتومبیل روانه بازار می گردد.
این خودرو که شباهت های زیادی به خودروی Q Inspiration همین شرکت دارد، یک محصول شاسی بلند است که یکی از تفاوت های چشمگیر آن با نمونه های رقیب شیوه طراحی چراغ های جلوی آن است که به صورت مستطیلی و بسیار باریک در بالای بدنه خودرو قرار گرفته اند.

خودروی مذکور با عنوان QX Inspiration یک خودروی شاسی بلند به حساب می آید که در بدنه، سقف و پشت خود هم دارای چراغ ها و سیستم روشنایی منحصر به فرد است. شرکت سازنده هنوز جزئیات فنی خودروی مورد اشاره را اعلام نکرده، اما از عملکرد نرم و مناسب آن در جاده های مختلف اطلاع داده است.

طراحی داخلی و بدنه QX Inspiration هم کاملا اسپورت است و نمایشگری برای نقشه خوانی، مسیریابی و استفاده از سیستم تفریحی و چندرسانه ای بر روی داشبورد آن نصب شده است. انتظار می رود اطلاعات بیشتر در مورد خودروی مورد اشاره ۱۴ ژانویه همزمان با آغاز نمایشگاه خودروی دیترویت منتشر شود.