از سوی معاون علمی؛ دبیر ستاد توسعه فناوری دیجیتال و هوشمندسازی انتخاب شد

به گزارش نیوزتل دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد و دیجیتال و هوشمند سازی از جانب معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شد.

به گزارش نیوزتل به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی حکمی از جانب سورنا ستاری، مهدی محمدی به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد و دیجیتال و هوشمند سازی انتخاب شد.
در این حکم آمده است: «انتظار می رود با توکل به خدای متعال و در قالب نظام نامه جامع ارزیابی متوازن مأموریت های ستادهای توسعه فناوری و جلب همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی و بهره مندی از دست آوردهای مفید ملی و بین المللی نسبت به هم افزایی فعالیت های در رابطه با توسعه و بهبود محیط کسب وکار، توسعه زیست بوم استارتاپی و جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و تعامل با دستگاه های ذی ربط این حوزه و با هماهنگی مستقیم مرکز توسعه فناوری های راهبردی اقدام نمایند.
همچنین توجه جدی به فناوری های آینده و تحول آفرین در بخش دیجیتال و هوشمند سازی و پشتیبانی از نوآوران و کارآفرینان دانش بنیان یکی از اولویت های ستاد در این دوره خواهد بود.

امیدوارم با تغییر رویکرد این ستاد و با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام های جدی برداشته شود.»
ستاری از خدمات مهدی فقیهی در دوران تصدی مسئولیت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی تشکر کرد.