رشد ۲ برابری استفاده از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین

نیوزتل: زائران اربعین حسینی (ع) امسال ۲ برابر بیشتر از سال پیش از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل استفاده کردند.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امسال علاوه بر عرضه ۱۰ مگابایت دیتای مجانی روزانه به زائران اربعین حسینی (ع)، بسته های ویژه ای هم عرضه شد که مشترکان در مدت عرضه این خدمات ۲ برابر بیشتر از خدمات عرضه شده در اربعین حسینی (ع) سال ۹۶ بهره برده اند.
ایرانسل به مناسبت ایام سوگواری در اربعین حسینی (ع) سال ۹۷ با عرضه بسته های ویژه برای ایام تا ۹۵ درصد تعرفه اینترنت را نسبت به تعرفه آزاد کاهش داد و ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک از خدمات ایرانسل بهره بردند.
براساس آمارهای به دست آمده برای ارزیابی میزان تهیه بسته های دیتای عرضه شده ایرانسل در کشور عراق، امسال بسته های مقرون به صرفه رومینگ دیتای عرضه شده با استقبال چشم گیرتری روبرو شدند و زائران ۳ برابر بیشتر از سال قبل مبادرت به تهیه آنها کردند.
علاوه بر عرضه بسته های ویژه اربعین حسینی (ع)، ایرانسل امسال هم خدماتی نظیر بررسی و تولید پوشش و ظرفیت مناسب شبکه های ۲G/۳G/۴G/WiFi در مسیرها و پایانه های مواصلاتی را با عنایت به پیش بینی حضور تعداد بسیار زیاد زائران در این نقاط در نظر گرفته بود تا مشترکان همواره ارتباطی پایدار داشته باشند. بر این اساس ایرانسل ۱۵۸ سایت دائمی و موقت مخصوص پوشش دهی این پایانه ها را به آخرین تکنولوژی ها مجهز کرد که این تلاش ها منجر به استفاده بیشتر و پایدارتر مشترکان از خدمات WiFi مجانی ایرانسل در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه شد.
از دیگر اقدامات ایرانسل می توان به توسعه ظرفیت ارتباطی رومینگ بین الملل برای خدمات مکالمه و دیتا با اپراتورهای عراقی با استفاده از پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، تولید بستر ارتباطی برخط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین الملل هم اشاره نمود.
ایرانسل با پایش شبانه روزی خدمات رومینگ بین الملل خود در روزهای اربعین حسینی (ع) همواره تلاش در تولید بالاترین سطح تجربه کیفیت رومینگ بین الملل را برای زائران اربعین حسینی (ع) داشت.
علاوه بر این نمایندگان ایرانسل با استقرار در ۱۱ نقطه از شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و جاده نجف به کربلا، به صورت شبانه روزی به عرضه خدمت به زائران پرداختند. حضور گسترده و شبانه روزی تیم های پشتیبانی در پایانه های مرزی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و عرضه خدمات مورد نیاز زائران، از ۱۰ روز پیش از اربعین شروع شد و به مدت ۲ هفته ادامه داشت.
کارشناسان ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته، خدماتی همچون انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال سازی بسته های ویژه اربعین، تنظیمات رومینگ و برقراری ارتباط مجانی برای زائرانی که به هر علتی قادر به برقراری تماس نبودند، را عرضه کردند.