از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی؛ نشست تخصصی مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی برگزار می گردد

نیوزتل: نشست تخصصی مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی ۲ مردادماه در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) برگزار می شود.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، شواهد آماری رسمی ملی و بین المللی نشان داده است جمهوری اسلامی ایران از رشد علمی چشم گیری برخوردار بوده و در زمره ۲۰ کشور اول دنیا از حیث رتبه رشد علمی است.
با این حال، به رغم رشد علمی مناسب کشور، رشد فناوری و رشد اقتصادی چندان درخشان نبوده و رتبه ایران در فناوری و اقتصاد در تراز رشد علمی آن نیست و در واقع چرخه تبدیل علم به فناوری و ثروت در کشور ما معیوب بوده و نیاز به اصلاح و تحول دارد.
در نهایت شکل گیری رابطه منطقی میان توانمندی ها و نیازها بخش زیادی از مشکلات کشور را حل خواهد نمود و چرخه تبدیل علم به ثروت را تسهیل خواهد نمود.
موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در جهت برنامه های خود پیرامون رصد چالش ها و مسائل اساسی کشور و عرضه پاسخ و چاره متناسب، با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در این خصوص طرح «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» را بررسی و برگزاری نشستی علمی با این عنوان را برای نقد و بررسی آن در دستور کار قرار داده است.
در این نشست رئیس سازمان بسیج علمی کشور و جمعی از اساتید و محققان حضور دارند.